Aalto EE vahvistaa sitoutumistaan Venäjälle uusilla nimityksillä

Aalto EE on käynnistänyt yhteistyön Venäjän johtavan bisneskoulun Pietarin Yliopiston Graduate School of Managementin (GSOM) ja jekaterinburgilaisen Graduate School of Economics and Managementin (GSEM) kanssa. Aalto EE:n tavoitteena aloittaa yhteistyö myös Moskovan talousalueella toimivien yritysten kanssa lähivuosina ja on vahvistanut toimintojaan seuraavin nimityksin:

Riitta Lumme-Tuomala aloitti helmikuun alussa Aalto EE:n Venäjän toimintojen johtajana ja johtoryhmän jäsenenä. Lumme-Tuomalalla on vahva tausta kansainvälisistä liikkeenjohdon koulutus- ja kehittämistehtävistä. Hän on toiminut vuodesta 2009 Aalto EE:ssä Senior Advisorina ja aiemmin muun muassa kehitysjohtajajana ja Asiakasratkaisut liiketoiminta-alueen johtajana HSE Executive Educationissa (nykyinen Aalto EE) sekä HRD Managerina Pfizer Oy:ssä ja rekrytointikonsulttina Mercuri Urvalissa.

Jura Syschikov on nimitetty Account Manageriksi.  Syschikovilla on monipuolinen kokemus kansainvälisistä koulutusalan myynti- ja kehittämistehtävistä Itämeren alueella.  Hän oli aiemmin työskennellyt muun muassa Sales & Development Managerina Markkinointi-instituutissa ja vastasi räätälöidyistä yritysratkaisuista Venäjällä toimiville suomalaisille yrityksille.

”Johdon koulutus on kovassa kasvussa Venäjällä, tavoitteemme on kasvaa merkittäväksi toimijaksi valitsemillamme maantieteellisillä alueilla seuraavien vuosien aikana. Kokemukset esimerkiksi GSOM:n kanssa yhteistyössä järjestetystä EMBA-opintojaksosta ovat erittäin positiivisia ja rohkaisevia”, toteaa Aalto EE:n Venäjän toimintojen johtaja Riitta Lumme-Tuomala.

Lisätietoja:
Riitta Lumme-Tuomala, Director, Russia
Aalto University Executive Education
Puhelin 358 40 838 6113
riitta.lumme-tuomala@aaltoee.fi

Aalto EE

Aalto University Executive Education (Aalto EE) tarjoaa korkealaatuisia liikkeenjohdon kehittämispalveluja hyödyntäen Aalto-yliopiston ja kansainvälisen verkoston osaamista. Aalto EE:n missiona on rakentaa parempi maailma paremmalla johtajuudella ja kasvattaa uusi johtajasukupolvi. Yhtiön vahvuuksia ovat globaali toimintamalli ja monipuolinen tarjonta. Suomen ja Singaporen lisäksi Aalto EE tarjoaa ohjelmia Puolassa, Ruotsissa, Etelä-Koreassa, Taiwanilla, Kiinassa, Indonesiassa ja Venäjällä. Aalto EE:lla on kolme arvostettua laatuleimaa eli akkreditointia: AACSB, AMBA ja EQUIS ja edustaa näin ollen 0,4 prosentin maailmanlaajuista parhaimmistoa.