Magnum Infinity – jäätelö, jonka intensiivisen suklaan aistit pidempään

Magnum tuo huhtikuussa 2012 ensimmäisenä maailmassa markkinoille jäätelönautinnon, jolla on tutkitusti mielialaa kohottava vaikutus. Huhtikuussa kauppoihin saapuvissa Magnum Infinity -jäätelöissä hyödynnetään suklaan luonnollisesti tuomaa mielihyvän tunnetta.

Pitkäkestoisen suklaanautinnon salaisuus piilee Magnum Infinity -jäätelöiden kaakaopitoisuudessa. Jäätelöiden tummasuklaakuorrutteessa on käytetty aitoja ghanalaisten kaakaopapujen paloja sekä tansanialaista kaakaota. Tansanialainen kaakao on erittäin harvinaista ja hyvin laadukasta sisältäen huomattavan määrän mielialaa kohottavia ainesosia: niissä on tutkitusti jopa 30 prosenttia enemmän luonnollisesti mielihyvää tuottavia ainesosia kuin muualla kasvatetuissa kaakaopavuissa. Magnum Infinity -jäätelöt sisältävät jopa kaksi kertaa enemmän kaakaota kuin muut Magnum-jäätelöt, mikä takaa pitkäkestoisen mielihyvän tunteen ja nostaa nautinnon ja hemmottelun tason uuteen ulottuvuuteen.

Magnum Infinity Kinuski

Pehmeää maitosuklaajäätelöä kinuskisella kastikeraidalla ja päällä runsas tummasuklaakuorrute. Kuorrutteessa on harvinaista tansanialaista kaakaota sekä aitoja kaakaopapujen paloja, jotka syventävät suklaaelämystä ja luovat täysin uudenlaisen suutuntuman.

Suositushinta vähittäiskaupassa: 1,59 €

Magnum Infinity Suklaa

Magnum Infinity Suklaa tyydyttää suklaanhimon pitkäkestoisesti korkean kaakaopitoisuutensa ansiosta. Kaakaopavun paloja sisältävän tummasuklaakuorrutteen alta paljastuu pehmeää tummasuklaajäätelöä sekä suklainen kastikeraita.

Suositushinta vähittäiskaupassa: 1,59 €

Magnum Infinity -jäätelöissä on Rainforest Alliance™ -sertifikaatti. Uutuusjäätelöiden myötä peräti yhdeksässä Suomessa saatavassa Magnum-variantissa on Rainforest Alliance™ -sammakkomerkki tunnuksena niissä käytettävästä korkealuokkaisesta ja vastuullisesti tuotetusta kaakaosta.

Lisätietoja Magnum-jäätelöistä:

Heidi Kahra, Unilever Finland Oy