Jyväskylässä Loomis Oy:n työntekijät pysäyttivät työt

Loomis Oy:n Jyväskylän arvokuljetusyksikön PAMilaiset työntekijät poistuvat tänään torstaina 15.4. työpaikaltaan työnantajan painostustoimien johdosta. Työnantaja on painostanut työntekijöitä työskentelemään PAMin lakon aikana perjantaina 16.4.

- Työnantajien painostaminen lakonalaiseen työhön voidaan katsoa työtaistelutoimeksi, johon Jyväskylän työntekijät vastaavat poistumalla työpaikaltaan jo tänään. Jos työnantaja jatkaa painostustaan niin uskon työseisausten laajenevan koko maahan, sanoo pääluottamusmies Marko Lähdesniemi. Palvelualojen ammattiliitto PAMin vartiointialan ja kaupan alan lakot alkavat perjantaina 16.4. klo 6.00 ja päättyvät lauantaina 17.4. klo 6.00. Lisätietoja: Marko Lähdesniemi, Loomis Oy:n pääluottamusmies, puh. 020 430 3019

Yrityksestä

PAM on Suomen suurin yksityisten palvelualojen ammattiliitto, meitä pamilaisia on jo yli 220 000. PAMin jäseniä työskentelee kaupoissa, hotelleissa, ravintoloissa, kiinteistöpalveluissa, vartiointialalla, hiusalalla, apteekeissa...Yksityisiä palvelualoja riittää.