Tervetuloa juhlimaan Makulakun kanssa Tehtaan laajennusosa nousee harjakorkeuteensa

Kesän kuluessa omalla tuotemerkillämme myytävät Makulakun lakritsat tulevat suomalaisten kuluttajien saataville. Samaan aikaan Natural Sweet -luomutäytelakritsamme menestyy eurooppalaisilla markkinoilla; kasvun merkit siivittävät siis kevättämme.

Kasvu on silminnähtävissä tehtaamme laajennusosana, joka on tullut harjakaisvaiheeseen. Laajennus on yrityksellemme suuri askel ja mahdollistaa kapasiteetin kasvattamisen nyt ja tulevaisuudessa.

Toivotamme toimituksenne edustajat lämpimästi tervetulleiksi tehtaan laajennusosan

HARJAKAISIIN perjantaina 20.5.2011 klo 14

osoitteeseen Työpajantie 24, Porvoo

Tilaisuudessa kerromme mielellämme lisää Makulakun tuotteista ja tavoitteistamme niin kotimaan kuin Euroopankin markkinoilla.

Tilaisuudessa puhuvat kansanedustaja Mikaela Nylander (RKP) sekä Makulaku Oy:n Juha Korkiamäki. Urakoitsijan puheenvuoron käyttää Porvoon Paalurakenteen Jaani Karavirta

Vahvista osallistumisesi perjantaihin 13.5.2011 mennessä osoitteeseen aurora.ramo@paraply.fi tai 040 519 2007. Paraply Oy on Makulakun viestintäkumppani.

Makulaku valmistaa suomalaista lakritsaa

Perinteitä kunnioittaen - Uutta oivaltaen - Rohkeasti kokeillen - Oppien, osaten ja menestyen

Makulakun tuotteet edustavat suomalaista makeisosaamista parhaimmillaan

Yrityksestä

Paraply on viestinnän asiantuntijayritys. Tarjoamme työkaluja yritysten kokonaisviestinnän kehittämiseen, suunnittelemiseen ja toteuttamiseen. Tehtävämme on rakentaa viestintäosaamiseltaan vahvoja, tehokkaasti ja tuloksellisesti viestiviä organisaatioita. Työmme on kehittää asiakkaan liiketoimintaa tehostamalla sen kokonaisviestintää ja johtamista.