Paroc uudisti verkkosivut

Lehdistötiedote 28.1.2004 Julkaisuvapaa 29.1.2004 Paroc uudisti verkkosivut Parocin uudistuneet verkkosivut on avattu tutussa osoitteessa www.paroc.fi. Ulkoasultaan ja toiminnoiltaan uusituilla sivuilla on entistä monipuolisempaa tietoa pienrakentajille ja rakentamisen ammattilaisille. Sivusto tarjoaa runsaasti tietoa mm. eristysratkaisuista, paloturvallisuudesta, äänenhallinnasta ja sisäilman terveellisyydestä eli kattavan tietopaketin niin Parocin tuotteista kuin rakentamisesta yleensäkin. Verkkosivuilla on mahdollisuus tutustua vaivattomasti Parocin palveluihin: heti etusivulla on yritystä koskevien perustietojen lisäksi Suomen toimintojen ajankohtaisia uutisia. Etusivun kautta voi siirtyä edelleen Rakennuseristeiden, Pientaloeristeiden, Teknisten eristeiden, Laivaeristeiden, Panel Systemin ja Akustiikan omille sivuille ja tutustua niiden sisältöön. Etenkin rakentamisen ammattilaisille on nyt tarjolla kattavasti teknistä tietoa Parocin koko tuotesortimentista aina Panel Systemin elementtejä, akustiikkatuotteita ja laivaeristeitä myöten. Sivuilta löytyy runsaasti tietoa tuoteuutuuksista ja jo entuudestaan tutuista tuotteista. Uutuutena ovat loma-asunnon rakentajan omat sivut sekä entistä kattavammat ja selkeämmät rakentamisen ja remontoinnin ohjeet rakenne- ja CAD-kuvineen. Rakentajan ja ammattilaisen avuksi on myös tarjolla hyödyllistä tietoa rakentamiseen liittyvästä lainsäädännöstä ja ohjeista. Paroc Group on Euroopan johtavia mineraalivillaeristeiden valmistajia. Parocin tuotteita ovat rakennuseristeet, tekniset eristeet, laivaeristeet, rakennuselementit ja akustointituotteet. Valmistamme tuotteita Suomessa, Ruotsissa, Liettuassa, Puolassa ja Iso-Britanniassa. Meillä on myyntikonttoreita ja edustustoja 13 maassa Euroopassa. Paroc Group Oy Ab:n enemmistöomistaja on BA Capital Partners Europe- pääomarahasto. Vähemmistöosakkaina ovat Accent Equity Partners AB (ent. Nordico), BG Kapital Ltd/Proxum Oy sekä yhtiön johto ja henkilöstö. Liikevaihtomme vuonna 2002 oli 279 miljoonaa euroa ja henkilöstön määrä 1 849. Lisätietoja: markkinointiviestintäpäällikkö Nina Hyyppä, puh. 0204 55 4691 ------------------------------------------------------------ Tämän tiedon Teille välitti Waymaker, http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2004/01/29/20040128BIT00620/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2004/01/29/20040128BIT00620/wkr0002.pdf