Se on täällä - väliseinien äänieriste PAROC Sonus

Paroc tuo markkinoille uuden tuotteen väliseinien ääneneristämiseen. PAROC® Sonus™ on uusi palamaton ja joustava kivivillaeriste väliseinien ääneneristämiseen.

Tuotetta on helppo käsitellä ja leikata ja sen optimoitu paino/tiheyssuhde tekee siitä erittäin kustannustehokkaan vaihtoehdon väliseinien eristämiseen. Eriste ei painu, kutistu tai menetä eristysominaisuuksiaan käyttöikänsä aikana. Tuote täyttää rakennusmateriaalien päästöluokan M1.

"Tarve tuotekehitykselle on tullut asiakkailtamme. Meiltä on puuttunut kustannustehokas tuote väliseinien ääneneristämiseen. Uskomme että tämä tuote otetaan hyvin vastaan markkinoilla", kertoo myyntijohtaja Jari Rantamäki.

PAROC® Sonus™ on myynnissä 3.10.2016 alkaen.

Lue lisää: www.paroc.fi/sonus

Lisätietoja:

Paroc Rakentajaneuvonta
rakentajaneuvonta@paroc.com

Paroc on yksi Euroopan johtavia energiatehokkaiden eristeratkaisujen valmistajia uudis- ja korjausrakentamisen, laiva- ja offshore-teollisuuden, akustoinnin ja muun rakentamisen tarpeisiin. Olemme lähes 80-vuotisen historiamme ajan rakentaneet mainettamme innovaatioiden, tuoteominaisuuksien, teknisen osaamisen ja kestävän kehityksen ansiosta. Tavoitteenamme on toimia jatkossakin innovatiivisena ja luotettavana rakennetun ympäristön kumppanina asiakkaillemme. Työllistämme noin 2020 ihmistä tuotantolaitoksillamme Suomessa, Ruotsissa, Liettuassa, Puolassa ja Venäjällä sekä 14 Euroopan maassa sijaitsevissa myyntitoimistoissa. Liikevaihtomme vuonna 2015 oli 410 miljoonaa euroa.

Avainsanat: