Hyvän mielen ja maun piknik-herkut

Paulig-konsernin monipuoliset tuotteet kuuluvat suomalaiseen kesälomanviettoon. Alkava mökkeilykausi, kesän kulttuuririennot ja yhteinen lomafiilis saavat kahvikansan liikkeelle eväineen ja piknik-koreineen. Kahvittelu ja kesästä nauttiminen sopivat saumattomasti yhteen.

Kevätaurinko houkuttelee kahvihetkiin raikkaaseen ulkoilmaan. Kevään kunniaksi Paulig arpoo viisi runsasta piknik-koria Pauligin Instagram-tilillä @PauligFi. Palkintokoriin on koottu Paulig Kulma -kahvilan 15 euron lahjakortti sekä Paulig-konsernin uusia tuotteita, kuten vegaaniset kahvijuomat Paulig Frezza Oat Latte ja Paulig Frezza Almond Latte. Lisäksi koriin on koottu muita uutuustuotteita, kuten Santa Maria Basilika Paste -maustetahna, Risenta Linssikakut ja superuutuus Nyhtökaura™ Mini Burger Kit. Kilpailu on käynnissä kahden viikon ajan, 1.-13.5.2018.

Paulig tarjoaa merkityksellisiä kahvihetkiä kesään ja on mukana kesän kuumimmissa musiikkitapahtumissa: Sideways-festareilla, kansainvälisestikin palkitussa Flow’ssa ja jo klassikoksi muodostuneessa Ruisrockissa. Ostamalla näillä festivaaleilla kahvin Pauligin omasta kahvilasta, voi laittaa hyvän kiertämään.

• Lahjoitamme jokaisesta Sideways-, Ruisrock- ja Flow-festareilla Pauligin kahvilasta myydystä kahvikupillisesta yhden kahvikupillisen verran kahvia hyväntekeväisyyteen Hope – Yhteisesti & Yhdessä ry:n kautta. Näin meidän avullamme voi jakaa festari-iloa ja merkityksellisiä hetkiä eteenpäin, kertoo Pauligin viestintäpäällikkö Pirjo Hästbacka.

Kansallisena kahvipäivänä 6. kesäkuuta kurkistetaan Vuosaaren paahtimon arkeen

Paulig avaa Facebookin välityksellä Vuosaaren paahtimonsa portit kansallisena kahvipäivänä eli 6.6.2018. Paulig haluaa kertoa läpinäkyvästi myös muusta työstään kahvin valoisan tulevaisuuden puolesta ja kahvin arvoketjuun – aina pensaasta kuppiin voi tutustua tarkemmin osoitteessa paulig.fi/vastuullisuus.

Sivustolta voi lukea myös juuri julkaistun (vuotta 2017 koskevan) vastuullisuusraportin, jossa kerrotaan koko Paulig-konsernin vastuullisuustyön tavoitteista ja tuloksista.

Tuotetiedot

Paulig Frezza Oat Latte
Ainesosat: Vesi, kaura (11%), espressokahvi (9,5%), ruokosokeri (1,9%), auringonkukkaöljy, happamuudensäätöaine (natriumfosfaatti), stabilointiaineet (gellan- ja guarkumi), luontaiset aromit, suola. UHT käsitelty.

Paulig Frezza Almond Latte
Ainesosat: Vesi, espressokahvi (9,5 %), ruokosokeri (4,4%), mantelitahna (2,9%), happamuudensäätöaine (natriumfosfaatti), emulgointiaine (lesitiini), stabilointiaineet (gellan- ja guarkumi), luontaiset aromit, suola. UHT käsitelty.

Nyhtökaura™ Mini Burger Kit
NyhtökauraMiniBurger Kit sisältää kaksi kaurasämpylää ja kaksi Nyhtökaura pihviä sekä vegaanisen majoneesin ja BBQ-kastikkeen.

Instagram: @PauligFi

Facebook: @pauligcafe

Pirjo Hästbacka, Paulig-konsernin viestintäpäällikkö, p. 050 356 8359 pirjo.hastbacka@paulig.com

Pauligista:
Paulig on kansainvälinen elintarvikealan perheyritys, joka tunnetaan korkealaatuisista merkkituotteista ja palveluista. Yrityksen toimialat ovat Kahvi, Paulig Foods ja Snack Food. Sen brändejä ovat Paulig, Santa Maria, Risenta, Gold&Green ja Poco Loco. Pauligilla on 2 000 työntekijää 13 maassa ja sen liikevaihto vuonna 2017 oli 929 miljoonaa euroa.
www.pauliggroup.com