Paulig Coffee Bar herättää kesän festarikansan kahvin voimalla

Paulig on mukana kesän kiinnostavimmilla festareilla. Monipuolinen Paulig Coffee Bar tarjoaa kaivatun kahvitauon festarihumussa ja tarjoaa kesän virkistävimmät kahvijuomat. Herää hetkeen -kampanjan myötä Paulig kannustaa tallentamaan kesän ikimuistoiset hetket.

Paulig Coffee Bar -kahvikeidas parkkeeraa kesäkuussa Sideways-tapahtumaan, heinäkuussa Ruisrockiin ja elokuussa Flow Festivaleille. Pauligin pisteellä voi käydä tankkaamassa supersuosittua cold brew -kahvia, espressopohjaisia juomia sekä suodatinkahvia. Kaikki Paulig Coffee Barissa tarjoiltava kahvi on sertifioitua ja jäljitettävissä tiloille asti.

”Festarit kuuluvat kesän kohokohtiin, ja ikimuistoisia festarihetkiä muistellaan pitkälle syksyyn. Paulig Coffee Bar on mukana kolmessa suositussa kesätapahtumassa ja tarjoaa virkistäviä kahvielämyksiä ja hengähdystauon keskellä festarihuumaa. Festareiden lisäksi kesän parhaista hetkistä nautitaan ystävien kesken – hyvä päivä alkaa yhteiseltä brunssilta Paulig Kulmasta, joka tarjoaa myös hyvät eväät kahveineen vaikkapa puistopiknikille tai Helsingin suosittuihin kesätapahtumiin”, vinkkaa Pauligin viestintäpäällikkö Pirjo Hästbacka.

#Heräähetkeen ja voita ikimuistoinen Flow-elämys
Suomen festarikesä huipentuu elokuussa Helsingissä järjestettävään Flow Festivaliin. Pauligin Herää hetkeen -kampanja kannustaa kuluttajia jakamaan kesän parhaat hetket sekä festarielämykset. Jakamalla oman kesän lempihetken tunnisteella #heräähetkeen ja merkitsemällä kuvaan @PauligFi voi voittaa liput Flow-festivaaleille sekä upeat Pauligin järjestämät Flow-etkot. Kilpailu on käynnissä Pauligin sosiaalisen median kanavissa touko–elokuussa. Paulig julkaisee näyttävimpiä otoksia omissa kanavissaan kesän aikana.

”Seuraamalla Pauligin Paulan festarikesää somessa pääsee mukaan tunnelmaan myös kotisohvalta tai mökkilaiturilta!” Hästbacka kertoo.

Sideways on Helsingin Teurastamo-alueella 9.–10.6. järjestettävä kaksipäiväinen tapahtuma, jonka ohjelmisto koostuu musiikista, laadukkaasta ruoka- ja juomatarjonnasta sekä monipuolisesta alueohjelmasta. Ruisrock on Turun Ruissalossa 7.–9.7.2017 juhlittava rockfestivaali. Flow Festival järjestetään Helsingin Suvilahdessa 11.–13.8. Paulig Coffee Bar parkkeeraa kaikkiin kolmeen tapahtumaan.

Instagram: @pauligin_paula @PauligFi
Snapchat: pauligin_paula
Facebook: @pauligcafe
Youtube: pauligsuomi
#heräähetkeen #paulig

Reseptivinkki:
Kesän kuumimmat kahvit ovat kylmiä. Valmista virkistävä, kookoksenmakuinen I Cee Coconuts -kahvijuoma kotona tai nauti se Paulig Kulmassa tai kesäfestareilla Paulig Coffee Barissa. Lisää reseptivinkkejä tarjoilee Paulig Barista-instituutti: http://www.baristainstitute.com/recipes

I Cee Coconuts
Kylmäuutettua Cold Brew -kahvia, kookosveden, limen ja mintunlehtien kera!

50 ml kylmäuutettua kahvia
100 ml kookosvettä
Tuoretta minttua
Limelohkoja
Jäitä

Laita lasin (200 ml) pohjalle minttua ja täytä se jäillä puolilleen. Purista sekaan limelohko, lisää kahvi ja kookosvesi. Sekoita ja koristele mintun lehdillä ja limelohkoilla.

Lisätiedot:
Pirjo Hästbacka, viestintäpäällikkö, Kahvi-divisioona, Paulig Group,
p. 050 356 8359, pirjo.hastbacka@paulig.com

Kansainvälisenä elintarvikealan perheyrityksenä Paulig tunnetaan korkealaatuisista merkkituotteistaan ja palveluistaan. Yhtiön päätoimialat ovat Kahvi, Maailman Ruoka & Mausteet, Snack Food ja Naturally Healthy Food. Tuotemerkkimme ovat Paulig, Santa Maria, Risenta, Gold&Green ja Poco Loco. Pauligilla työskentelee 1 900 henkilöä 13 maassa ja yhtiön liikevaihto vuonna 2016 oli 917 miljoonaa euroa. Lue lisää osoitteessa www.pauliggroup.com.

Paulig-konsernin Kahvi-divisioona on Suomessa ja Baltiassa markkinajohtaja ja Venäjällä toiseksi suurin paahdetun kahvin toimittaja. Paulig tarjoaa tuotteitaan ja palveluitaan niin vähittäiskaupalle, HoReCa-sektorille kuin työpaikoille Paulig Professional -liiketoimintayksikön kautta. Suomessa Pauligin tunnetuimpia merkkituotteita ovat Juhla Mokka, Presidentti, Paulig Brazil ja Paulig Mundo sekä kahvijuoma Paulig Frezza ja kaakaojuoma Paulig Tazza. Venäjän ja Baltian markkinoilla suosituimpia ovat Presidentti ja Paulig Classic -kahvit sekä Paulig-espressotuotteet. Yhtiön kahvipaahtimot sijaitsevat Helsingin Vuosaaressa ja Venäjän Tverissä. Vuosaaren paahtimosta valmistuu vuodessa noin 100 miljoonaa kahvipakettia eli noin 45 miljoonaa kiloa kahvia.
www.paulig.fi.