Robert Paulig Roasteryn uusista kahveista rytmiä arkeen

Robert Paulig Roastery tuo markkinoille kaksi houkuttelevaa uutuutta arjen erilaisiin kahvitteluhetkiin. Virkistävä Jump Start Coffee on varma herättäjä aamulla ja tuo lisäpotkua ennen keskittymistä vaativia askareita. Tavallista vähemmän kofeiinia sisältävä, mutta täyteläinen After Hours Coffee sopii puolestaan illan kahvihetkiin.

Robert Paulig Roasteryn suodatinkahviuutuudet on valmistettu käsityönä, yhdeksän kahvin intohimoisen ammattilaisen voimin, pienpaahtimolla Porvoon Tolkkisten kylässä. Slow Roast -valmistusmenetelmä tuo esiin kahvin hienovaraisimmat maut ja takaa erinomaisen kahvinautinnon. Uutuuskahvit on pakattu tyylikkäisiin, mustiin 200 gramman pakkauksiin.

Jump Start Coffee – päräyttää hereille
Täyteläinen Jump Start Coffee sisältää 50 prosenttia enemmän kofeiinia kuin normaalit suodatinkahvit. Se takaa kunnon herätyksen aamuihin ja puskee päivän varmasti käyntiin. Jump Start Coffee tarjoaa kahvikupillisen muodossa kofeiinipotkun myös ennen keskittymistä vaativia tehtäviä. Jump Start Coffee on maukas tummapaahtoinen kahvi, jonka maussa on pähkinän vivahteita. Paahtoaste: 3.

After Hours Coffee – lempeä kahvinautinto myös iltaisin
After Hours Coffee sisältää puolet vähemmän kofeiinia kuin tavallinen suodatinkahvi. Aromikas uutuus on täydellinen vaihtoehto lempeisiin kahvihetkiin iltaisin, esimerkiksi perinteisille saunakahveille. After Hours Coffee on hyvä valinta myös silloin, kun kofeiinin saantia halutaan vähentää täyteläisestä kahvimausta tinkimättä. Maultaan kahvi on samettisen pehmeä ja siinä on paahteisen suklaan vivahteita. Paahtoaste: 3.

Jump Start Coffee (200 g) ja After Hours Coffee (200 g) ovat saatavilla tällä hetkellä Keskon ruokakaupoista, Stockmannilta ja Prismoista maaliskuusta lähtien. Robert Paulig Roasteryn tuotteita on tilattavissa myös osoitteesta: robertpaulig.fi

Hinta: noin 5,00 euroa / 200 g

Lisätiedot:

Juhani Oranen, toimitusjohtaja, Robert Paulig Roastery, p. 0400 454 048

Pirjo Hästbacka, viestintäpäällikkö, Kahvidivisioona, Paulig Group, p. 050 356 8359