Tina Andersson nimitetty Pauligin vt. konsernijohtajaksi

Tina Andersson on nimitetty Paulig-konsernin vt. konsernijohtajaksi. Hän on työskennellyt konsernissa elokuusta 2016 Strategia & Kasvu -toiminnon johtajana. Hän aloittaa tehtävässä 1. syyskuuta 2017.

Paulig-konsernin nykyinen konsernijohtaja Jaana Tuominen jatkaa tehtävässään syyskuun loppuun, jonka jälkeen hän aloittaa Fiskars Oyj Abp:n toimitusjohtajana.

Tina Anderssonilla on laaja kokemus kuluttajatuotteista ja vahvoista brändeistä. Hän on työskennellyt myynnin, markkinoinnin ja innovaatioiden parissa johtavissa tehtävissä muun muassa Duni AB:ssa, Hilding Anders Internationalissa, Findusilla, Campell’s Nordicilla ja Mars Inc:lla. Hän on opiskellut taloustieteitä ja kirjanpitoa Lundin yliopistossa Ruotsissa.

”Olemme tyytyväisiä voidessamme nimittää Tinan Paulig-konsernin vt. konsernijohtajaksi. Hän on arvostettu johtaja yrityksessä. Tämänhetkisessä roolissaan hän vastaa yrityksen kasvusta ja strategiasta, ja hän on yhdessä johtoryhmän kanssa luonut konsernin strategian ja tulevaisuuden suunnitelmat. Olemmekin varmoja, että konserni jatkaa kehitystään linjassa luodun strategian kanssa. Uuden vakituisen konsernijohtajan rekrytointiprosessi käynnistyy nyt,” sanoo Mikael Aru, Paulig-konsernin hallituksen puheenjohtaja.

Lisätietoja:
Mikael Aru, Paulig-konsernin hallituksen puheenjohtaja, +46 73 404 4445

Paulig-konsernista

Kansainvälisenä elintarvikealan perheyrityksenä Paulig tunnetaan korkealaatuisista merkkituotteistaan ja palveluistaan. Yhtiön päätoimialat ovat Kahvi, Maailman Ruoka & Mausteet, Snack Food ja Naturally Healthy Food. Tuotemerkkimme ovat Paulig, Santa Maria, Risenta, Gold&Green ja Poco Loco. Pauligilla työskentelee 1 900 henkilöä 13 maassa ja yhtiön liikevaihto vuonna 2016 oli 917 miljoonaa euroa. Lue lisää osoitteessa www.pauliggroup.com