Tina Andersson Paulig-konsernin Strategy & Growth ‑toiminnon johtoon

Tina Andersson on nimetty Paulig-konsernin uuden Strategy & Growth ‑toiminnon johtajaksi.

Tina Anderssonilla on laaja kokemus kuluttajatuotteista ja vahvoista brändeistä. Hän on työskennellyt myynnin, markkinoinnin ja innovaatioiden parissa johtavissa tehtävissä muun muassa Mars Inc:lla,  Campell’s Nordicilla, Findusilla ja Hilding Anders Internationalissa. Paulig-konserniin hän siirtyy Duni AB:n Consumer & Corporate Marketing -liiketoiminta-alueen johtajan paikalta. Andersson on opiskellut taloustieteitä ja kirjanpitoa Lundin yliopistossa.

Paulig-konsernissa Strategy & Growth -toiminnon johtajan tehtävä on uusi, ja se on perustettu tukemaan konsernia kasvutavoitteiden saavuttamisessa sekä liiketoiminnan ja tarjooman kehittämisessä pitkällä aikavälillä.

”Paulig-konserni on hyvin kiinnostava yhtiö, jolla on vahvoja brändejä kuten Paulig, Santa Maria ja Risenta. Odotan innolla, että pääsen kehittämään Pauligin liiketoimintaa yhdessä muun tiimin kanssa”, Andersson sanoo.

Paulig-konsernin tuoteryhmät ovat kahvi, mausteet, ruokakonseptit ja luonnollisesti terveellinen ruoka. Gustav Paulig perusti yhtiön vuonna 1876, ja se aloitti toimintansa Helsingin keskustassa. Nyt 140 vuotta myöhemmin yhtiö on edelleen Gustavin suvun omistuksessa. Paulig-konserni toimii 13 Euroopan maassa ja myy tuotteitaan yli 60 maassa.

Tina Anderssonista tulee myös Paulig-konsernin johtoryhmän jäsen, ja hän raportoi konsernijohtaja Jaana Tuomiselle. Hän aloittaa uudessa tehtävässään 1. syyskuuta 2016 ja hänen asemapaikkansa on Ruotsi.

Lisätietoja:

Paulig-konsernin viestintäjohtaja Anita Laxén, 040 770 0873, anita.laxen@paulig.com

Pauligista

Parhaiden makujen etsiminen on meille kaikille Paulig-konsernissa yhteinen tavoite. Kansainvälisenä elintarvikealan perheyrityksenä meidät tunnetaan korkealaatuisista merkkituotteista ja palveluista. Päätoimialojamme ovat Kahvi, Maailman Ruoka & Mausteet, Snack Food ja Naturally Healthy Food ja vahvoja brändejämme muun muassa Paulig, Santa Maria ja Risenta. Konsernillamme on noin 1 900 työntekijää kolmessatoista maassa ja liikevaihtomme vuonna 2015 oli 905 miljoonaa euroa. www.pauliggroup.com