Ympäristöä rakastava Nyhtökaura™ hurmaa nyt myös pihvinä - uutuustuote täydellisen burgerin metsästäjälle!

Nyhtökaura™ pihvi on täydellistä proteiinia nyt pihvin muodossa. Täydellisen burgerin viimeistelee pihvin pintaan siveltävä glaseerauskastike, joka korostaa pihvin makua ja viimeistelee pinnan herkullisen rapeaksi. Nyhtökaura™ pihvejä on saatavilla kahdessa eri maussa: Sweet BBQ ja Spicy BBQ.

Grillaaminen kuuluu osaksi Suomen kesää. Grillissä kypsyy sesongin raikkaat kasvikset ja niistä syntyvät lisukkeet. Tänä vuonna grillataan myös Nyhtökauraa! Valmistus on helppoa: paista Nyhtökaura™ pihvi grillissä tai pannulla. Sivele lopuksi lisäaineeton kastike molemmin puolin.

Makuina Sweet BBQ ja Spicy BBQ

Pohjoisesta kaurasta ja pavuista valmistettu Nyhtökaura™ pihvi ja glaseerauskastike on valmistettu tutun reseptin mukaan ilman lisäaineita.  Hampurilaiset ovat kesän ykkössuosikkeja, sillä niistä on helppo tuunata joka kerralla hieman erilaisia ja kunkin makuun sopivia. Pihveissä ei ole soijaa eikä se ole vehnäpohjainen. Perinteisistä kasvispohjaisista pihveistä poiketen tässä pihvissä on kunnon suutuntuma, sitä on hyvä pureskella ja pysyy hyvin koossa grillissä tai paistinpannulla.

Nyhtökaura™ pihvi Sweet BBQ on makea ja miedon mausteinen. Se sopii erinomaisesti hampurilaisen väliin tai uusien perunoiden kanssa. Katso resepti herkulliseen shack sauce ananas burgeriin täältä.

Nyhtökaura™ pihvi Spicy BBQ on valintasi, kun haluat pikantimpaa grillattavaa. Se sopii hyvin esimerkiksi raikkaiden salaattien ja grillikasvisten kera. Resepti appelsiinimarinaadiin ja grillikasviksille löytyy täältä.

Saatavilla kaupoista toukokuun alussa

Nyhtökaura™ pihvit ovat saatavilla toukokuusta lähtien SOK:n ja Keskon kaupoissa kautta maan.

Makutakuu

Menemme takuuseen, että tykkäät uusista Nyhtökaura™ pihveistämme. Sen takia myönnämme nyt niille täyden makutakuun. Makutakuu tarkoittaa kaikessa yksinkertaisuudessaan sitä, että mikäli tuote ei vastaa odotuksiasi, saat rahasi takaisin. Sangen reilua, eikö niin? Lue lisää: https://fi.goldandgreenfoods.com/fi/makutakuu/

Kuvat löytyvät:

Lisätietoja antaa

Joachim Welander
CCO, Gold&Green Foods
Puh: +358 44 2416515
E-mail: joachim.welander@goldandgreenfoods.com

Maija Itkonen
Toimitusjohtaja, Gold&Green Foods
Puh: +358 44 0593313
E-mail: maija.itkonen@goldandgreenfoods.com