Pauligilta kahviuutuuksia kevään juhlahetkiin, viilentäviksi kesäjuomiksi ja herkkukahvihetkiin

Pauligin kahviuutuudet ovat kaupoissa maaliskuussa, ja odotettu äitienpäivän Juhla Mokka -pakkaus huhtikuusta alkaen. Kahvikansaa hemmotellaan kevään aikana uusilla Juhla Mokka -kahveilla, viileällä minttusuklaanmakuisella Frezza Mint -kahvijuomalla ja herkullisiin kahvihetkiin sopivilla Cupsolo-uutuusmauilla.

Juhla Mokka nautitaan luomuna ja annetaan äidille juhlapakkauksessa
Suomen suosituin kahvi Juhla Mokka on saatavilla nyt luomu- ja Reilu kauppa -sertifioituna. Sen herkullisen vivahteikkaat ja marjaiset aromit ovat peräisin luonnonmukaisesti viljellyistä Reilun kaupan arabica-pavuista. Juhla Mokka Luomu on hapokkuudeltaan tasapainoinen ja aromikkuudeltaan harmoninen. Sen paahtoaste on 2. Juhla Mokka Luomu sopii makupariksi esimerkiksi keväiselle sitruuna-lakritsiraakakakulle. Uusi Reilu kauppa -sertifioitu Juhla Mokka Luomu on saatavilla maaliskuusta alkaen 400 gramman vakuumi- ja papupakkauksissa.

Toukokuun 14. päivänä muistetaan äitejä sydämen täydeltä. Perinteisen vaaleapaahtoisen Juhla Mokka -pakkauksen (500 g) kuosi vaihtuu kevään tärkeän juhlapäivän kunniaksi houkuttelevaksi rakkauden kahvipaketiksi. Juhlatuotetta on saatavilla vain rajoitettu erä huhtikuun lopulta äitienpäivään saakka.

Kesän viilein uutuus on Frezza Mint Limited Edition
Frezza-tuotesarja täydentyy kesäsesonkiin uudella, minttusuklaanmakuisella maitokahvijuomalla. Viilentävä Frezza Mint Limited Edition on ehdoton juoma kesän kahvihetkiin. Herkullinen mintunvihreä pullo on myös näyttävä asuste. Pullo on uudelleen suljettava ja se on helppo pitää mukana festareilla ja muissa kesän menoissa vaikka koko kesän. Frezza Mint on täysin laktoositon, kuten koko Frezza-tuotesarja. Herkullinen uutuus tulee myyntiin maaliskuussa ja on saatavilla vain rajoitetun ajan.

Kaksi uutuusmakua yhdessä pakkauksessa: Paulig Cupsolo Vanilla & Cardamom
Paulig Cupsolo -uutuuskahvit ovat mausteinen kardemumma ja pehmeä vanilja. Ne sopivat täydellisesti herkutteluun ja tuomaan vaihtelua kahvihetkiin. Vanilla on keskipaahtoinen arabica-kahvi, joka on maustettu aidolla vaniljalla. Cardamom on tummapaahtoinen arabica-kahvi, jossa maistuu täyteläinen kardemumma. Tuotteet eivät sisällä sokeria ja ne sopivat erinomaisesti myös espresson valmistukseen (espresso valmistuu Cupsolo-laitteen pienen kupin painikkeella). Yhdessä pakkauksessa on kahdeksan kapselia molempia makuja.

Café New York nyt myös papupakkauksissa
Suuren suosion saanut Café New York on maaliskuusta lähtien saatavissa myös papuina. Suurkaupungin sykkeestä inspiraationsa saanut Pauligin kaupunkikahvi on amerikkalaiseen tapaan keskitummaksi paahdettu kahvisekoitus, josta voi valmistaa myös raikkaan, kylmäuutetun Cold Brew -kahvin vaikka lämpimien kesäpäivien viilennykseksi.

Kuvat:
Ladattavissa Paulig Groupin uutishuoneesta, osoitteesta https://news.cision.com/fi/paulig-group

Lisätiedot:
Pirjo Hästbacka, viestintäpäällikkö, Kahvi-divisioona, Paulig Group, p. 050 356 8359

Paulig-konsernin Kahvi-divisioona on Suomessa ja Baltiassa markkinajohtaja ja Venäjällä toiseksi suurin paahdetun kahvin toimittaja. Paulig tarjoaa tuotteitaan ja palveluitaan niin vähittäiskaupalle, HoReCa-sektorille kuin työpaikoille Paulig Professional -liiketoimintayksikön kautta. Suomessa Pauligin tunnetuimpia merkkituotteita ovat Juhla Mokka, Presidentti, Paulig Brazil ja Paulig Mundo sekä kahvijuoma Paulig Frezza ja kaakaojuoma Paulig Tazza. Venäjän ja Baltian markkinoilla suosituimpia ovat Presidentti ja Paulig Classic -kahvit sekä Paulig-espressotuotteet. Yhtiön kahvipaahtimot sijaitsevat Helsingin Vuosaaressa ja Venäjän Tverissä. Vuosaaren Paahtimosta valmistuu vuodessa noin 100 miljoonaa kahvipakettia eli noin 45 miljoonaa kiloa kahvia.
www.paulig.fi