Uusi ja odotettu älykahvikuppi: Paulig Mukia saatavana nyt rajoitettu erä

Paulig tuo markkinoille kovasti odotetun, maailman ensimmäisen älykahvikupin, Mukin. Mukissa on kahvin lämpöenergiaa hyödyntävä näyttö, johon voi mobiiliapplikaation avulla ohjata kuvia.  Mukia on alkuun saatavana vain rajoitettu erä Pauligin verkkokaupasta EU-alueella.

Paulig Mukin taustalla on kaksi perusoivallusta: se yhdistää take away -kulttuurin ja sosiaalisen median – ja tekee jokaisesta kahvikupillisesta yllätyksellisen. Älykkääksi Mukin tekee siihen integroitu e-paperinäyttö, joka saa virtansa kahvin lämpöenergiasta. Mukin näyttö saa sisältönsä Bluetooth-yhteyden avulla mobiiliapplikaatiosta, ja Mukiin voi lähettää sisältöä kuka tahansa Mukin omistajan Muki-kavereista. Sisältö latautuu näytölle vain silloin, kun Mukiin kaataa kuumaa kahvia.

“Muki on ollut meille sekä iso panostus että täydellinen hyppy tuntemattomaan. On ollut hienoa nähdä, että Muki on herättänyt laajasti kiinnostusta. Pauligin tavoitteena on tehdä jokaisesta kahvihetkestä ainutlaatuinen – ja Muki sopii tähän filosofiaan erinomaisesti”, kertoo Pauligin kahviliiketoiminnan markkinointijohtaja Karri Kauppila.

Mukia on tällä hetkellä saatavilla vain rajoitettu erä Pauligin omassa verkkokaupassa, joka toimii EU:n alueella. Älykahvikupin hinta on 59 euroa ja siitä on saatavilla kolme eri värivaihtoehtoa.

Lisätietoja Mukista (ml. Muki-video) löydät Pauligin verkkokaupasta: www.pauligshop.fi

Lisätietoja:

Karri Kauppila
Markkinointijohtaja
Kahvidivisioona, Paulig Group
Puh: +358 40 715 4343
karri.kauppila@paulig.com

Viestintä:
Pirjo Hästbacka
Viestintäpäällikkö
Kahvidivisioona, Paulig Group
Puh: 050 356 8 359
pirjo.hastbacka@paulig.com

****************

Paulig-konsernin Kahvidivisioona on Suomessa ja Baltiassa markkinajohtaja ja Venäjällä toiseksi suurin paahdetun kahvin toimittaja. Paulig tarjoaa tuotteitaan ja palveluitaan niin vähittäiskaupalle, HoReCa-sektorille kuin työpaikoille Paulig Professional -liiketoimintayksikön kautta. Suomessa Pauligin tunnetuimpia merkkituotteita ovat Juhla Mokka, Presidentti, Paulig Brazil ja Paulig Mundo sekä kahvijuoma Paulig Frezza ja kaakaojuoma Paulig Tazza. Venäjän ja Baltian markkinoilla suosituimpia ovat Presidentti ja Paulig Classic -kahvit sekä Paulig-espressotuotteet. Yhtiön kahvipaahtimot sijaitsevat Helsingin Vuosaaressa ja Venäjän Tverissä. Vuosaaren Paahtimosta valmistuu vuodessa noin 100 miljoonaa kahvipakettia eli noin 45 miljoonaa kiloa kahvia.

www.paulig.fi