ISS Palvelut muuttaa Peabin Ultimes Business Garden II:een

Peab on solminut ISS Palvelut Oy:n kanssa vuokrasopimuksen koskien Pitäjänmäessä sijaitsevan Ultimes Business Garden II toimitiloja. ISS vuokraa yhteensä 1790 m2 laajuiset tilat kohteen 1. ja 7. kerroksesta. ISS:llä on ennestään käytössään tilat kohteen ensimmäisestä vaiheesta, joka valmistui keväällä 2016.

ISS Palvelut viihtyy erinomaisesti Ultimes Business Gardenissa, jossa yritys myös vastaa palvelukokonaisuuden hallinnasta ja kehittämisestä.

”Meidän visionamme on tulla maailman parhaaksi palveluyritykseksi. Monitilaympäristöissä, kuten Ultimes Business Gardenissa, tämä visio konkretisoituu kokonaispalvelussamme. Ultimeksessa sekä tuotamme että johdamme itse niin ravintola-, siivous- kuin kiinteistön ylläpitopalvelut sekä näitä tukevat palvelut, kuten aulan ja kokouskeskuksen, ihmisläheisellä, iloisella asenteella. Keskitymme vahvasti loppukäyttäjäkokemukseen ja palvelupolkuun: kiinteistön käyttäjillä on esimerkiksi mahdollisuus pesettää autonsa työpäivän aikana ja ostaa take away -kaupastamme ruoka illaksi kotiin”, ISS Palveluiden toimitusjohtaja Jukka Jäämaa sanoo.

”Business Garden -konseptilla toteutetuissa kiinteistöissämme tilaratkaisut ovat poikkeuksellisen tehokkaat ja yritysten liiketoimintaa tukevat. Lisäksi palvelut muodostavat oleellisen osan konseptia. On ilo jatkaa yhteistyötä ISS:n kanssa", toteaa liiketoimintajohtaja Peter Lindeberg Peabilta.

Peabin konseptoimat Business Gardenit ovat uudenajan toimitilaratkaisuja, joissa työn ja arjen yhdistäminen on tehty helpoksi. Yrityksille toteutetaan räätälöityjä tiloja ja palveluita muuttuvien tarpeiden mukaan. Ultimes Business Garden on vastuullisesti toteutettu ja se on saavuttanut korkeimman LEED Platina ympäristösertifikaatin.

Ultimes II on 7-kerroksinen toimistorakennus, joka rakentuu kiinteäksi osaksi Business Garden -kokonaisuutta. Kohde valmistuu helmikuussa 2019.

Peab, Liiketoimintajohtaja Peter Lindeberg, puh. 040 5351939, peter.lindeberg@peab.fi

ISS Palvelut, Director Communications, Tiia Soininen, puh. 050 408 4408

tiia.soininen@iss.fi

ISS Palvelut on yksi Suomen suurimmista yksityisistä työnantajista ja maan johtava kiinteistö- ja toimitilapalveluyritys. Tuotamme asiakkaillemme kokonaispalveluratkaisuja, jotka muodostuvat siivous-, kiinteistön ylläpito-, ruokailu- ja turvallisuuspalveluista sekä muista näihin liittyvistä tukipalveluista. Luomme toiminnallamme laadullista ja taloudellista arvoa asiakkaidemme liiketoimintaan. Vuonna 2017 liikevaihtomme oli 420 miljoonaa euroa. Henkilökuntaa on noin 8 000. ISS Palvelut on osa kansainvälistä ISS-konsernia, joka toimii 74 maassa. www.iss.fi, www.issworld.com