• Peab Oy/

Peab ja Crayon ovat solmineet vuokrasopimuksen Pitäjänmäen Ultimes Business Gardenin tiloista

Ultimes Business Garden saa uuden merkittävän käyttäjän, kun kansainvälinen konsultointiyritys Crayon muuttaa uusiin toimitiloihin. Crayon Group on yksi maailman johtavista ohjelmistojakelijoista ja palveluntuottajista, jonka asiakkaita ovat niin yksityisen kuin julkisen sektorin suuret ja keskisuuret toimijat. Crayon Group palvelee asiakkaitaan yli 1000 asiantuntevan työntekijän voimalla Euroopassa, Aasiassa ja Lähi-idässä. Pääkonttori sijaitsee Oslossa, Norjassa. Tilat luovutetaan asiakkaan käyttöön 1.4.2017.

ULTIMES Business Garden

Peabin toteuttama Ultimes Business Garden on vuonna 2016 valmistunut uuden ajan yrityspuisto Helsingin Pitäjänmäessä. Ultimeksen vuokralaisia Crayonin lisäksi ovat Peab ja ISS Palvelut.

Peter Lindeberg, liiketoimintajohtaja, Peab toimitilat, puh. +358 40 5351 939, peter.lindeberg@peab.fi

Peab-konserni on yksi Pohjoismaiden suurimmista rakennusyhtiöistä. Se työllistää Pohjoismaissa 14 000 henkeä, joista Suomessa noin 750 henkilöä. Konsernin toiminta on jakautunut neljään liiketoiminta-alueeseen; rakentaminen, asunnot ja toimitilat, infrarakentaminen sekä teollisuus. Peab-konsernin liikevaihto on 4.8 miljardia euroa. Konsernin osake noteerataan Tukholman pörssissä.