Peab urakoi Lakealle Turun Iso-Heikkilän alueelle asuinkerrostalon

Peab rakentaa seitsemänkerroksisen asuinkerrostalon Turun Iso-Heikkilän alueelle. Kohteeseen rakennetaan 50 asuntoa, jotka ovat pääsääntöisesti yksiöitä ja kaksioita. Asuntojen keskipinta-ala on n. 40 m2. Kohde sijaitsee osoitteessa Ruissalontie 19, Turku.Kohteen ensimmäisen vaiheen rakennustyöt ovat käynnistymässä ja kohteen on määrä olla valmis tammikuun lopulla 2017.

”Olemme tehneet pitkään Lakean kanssa yhteistyötä muualla Suomessa ja olemme todella tyytyväisiä voidessamme jatkaa hyvää työtä myös täällä Turussa”, toteaa Peabin Turun yksikönjohtaja Petri Valkeinen.

Lisätietoja :

Petri Valkeinen, yksikönjohtaja, Peab Oy, puh. +358 40 83 08 140

Peab-konserni on yksi Pohjoismaiden suurimmista rakennusyhtiöistä. Se työllistää Pohjoismaissa 13 000 henkeä, joista Suomessa noin 750 henkilöä. Konsernin toiminta on jakautunut neljään liiketoiminta-alueeseen; rakentaminen, asunto- ja kiinteistöliiketoiminta, infrarakentaminen sekä teollisuus. Peab-konsernin liikevaihto on 4.8 miljardia euroa. Konsernin osake noteerataan Tukholman pörssissä.