Peabin Business Garden – konsepti tarjoaa palveluita

Peab Invest on kirkastanut kehittämänsä kattavat palvelut sisältävän Business Garden – konseptin. Palvelujen osalta Business Garden – konseptissa painotetaan erityisesti työkunnon- ja hyvinvoinnin teemaa. Business Gardenin monipuoliset palvelut helpottavat arjen ja työn yhdistämistä.

Konseptille on avattu omat businessgarden.fi -nettisivut. Sivuilta saa tietoa konseptista, konseptin ideologiasta sekä pääsee tutustumaan Peabin Helsingin Vihdintien varteen keväällä 2016 valmistuvan Ultimes Business Gardenin sisäilmeeseen. Peabin kiinteistöliiketoiminnassa businessgarden.fi – sivuston tieto tulee aktiiviseen käyttöön asiakastyössä, vuokrauksessa kuin myynnissäkin.

Peab Invest Oy on osa Peab-konsernia ja vastaa yhtiön kiinteistö- ja asuntoliiketoiminnasta Suomessa. Se on rakentanut Helsinkiin Pohjoismaisen ensimmäisen LEED-sertifioidun toimitilarakennuksen Moveres Business Gardenin, Turkuun Nereis Business Gardenin ja Espooseen Eventes Business Gardenin. Kaikille Business Garden projekteille haetaan LEED-ympäristösertifikaatti.

Anne Dahl, Client Executive, Peab Invest Oy, puh. +358 50 530 4901

Sirpa Lindholm, hankekehitysjohtaja, Peab Invest Oy, puh. +358 50 483 5165

Peab-konserni on yksi Pohjoismaiden suurimmista rakennusyhtiöistä. Se työllistää Pohjoismaissa 13 000 henkeä, joista Suomessa noin 700 henkilöä. Konsernin toiminta on jakautunut neljään liiketoiminta-alueeseen; rakentaminen, asunto- ja kiinteistöliiketoiminta, infrarakentaminen sekä teollisuus. Peab-konsernin liikevaihto on 4.8 miljardia euroa. Konsernin osake noteerataan Tukholman pörssissä.