Rudus Oy muuttaa Peabin Ultimes Business Gardeniin

Pitäjänmäessä sijaitseva Ultimes Business Garden I on vuokrattu täyteen. Syyskuussa Ultimekseen muuttaa Rudus Oy ja sen myötä viimeisetkin vapaat tilat on vuokrattu.

Peabin konseptoimat Business Gardenit ovat uudenajan toimitilaratkaisuja, joissa yrityksille toteutetaan räätälöityjä tiloja ja palveluita muuttuvien tarpeiden mukaan Ultimes I on 7-kerroksinen toimistorakennus ja sen vuokra-ala on noin 9300 m2. Ultimes Business Garden on saavuttanut korkeimman LEED Platina ympäristösertifikaatin.

”Haluamme korostaa, että Business Garden -konseptilla toteutetuissa kiinteistöissä tärkeintä ei ole seinät tai katto, vaan modernin yrityksen liiketoimintaa tukevat tilaratkaisut. Pystymme tarjoamaan yrityksille joustavan ja kustannustehokkaan sijoittautumisratkaisun, työntekijöille puolestaan työhyvinvointia lisäävän, inspiroivan työympäristön”, toteaa liiketoimintajohtaja Peter Lindeberg Peabilta.

”Ultimes Business Garden mahdollisti laadukkaan tilaratkaisun, joka tarjoaa dynaamisen, viihtyisän ja yhteistyöhön kannustavan toimintaympäristön henkilöstöllemme”, sanoo toimitusjohtaja Mikael Fjäder Rudus Oy:stä.

Ruduksen kanssa tehty sopimus käynnisti myös seuraavan vaiheen hankevalmistelut. Ultimes Business Garden II rakennustyöt ovat jo käynnissä ja hankkeen on määrä valmistua alkuvuodesta 2019.

Peab, liiketoimintajohtaja Peter Lindeberg, puh. 040 5351939, peter.lindeberg@peab.fi

Rudus Oy, toimitusjohtaja Mikael Fjäder, puh. 040 568 3460,  mikael.fjader@rudus.fi