Peikolle myyntitoimisto Etelä-Afrikkaan

Peikko on avannut uuden myyntitoimiston Johannesburgiin, Etelä-Afrikkaan. Myyntitoimisto palvelee asiakkaita Etelä-Afrikassa ja sen naapurimaissa, joissa betonielementtirakentamisella on vahvat perinteet. Aluksi Peikko tarjoaa alueella liitososia elementti- ja paikallavalurakentamiseen. Aiemmin Etelä-Afrikan myynnistä on vastannut Peikon Iso-Britannian myyntitoimisto.

Peikon Etelä-Afrikan myyntitoimistoa vetää Daniel Petrov, jolla on vahva kokemus Etelä-Afrikan rakennusteollisuudesta, erityisesti elementtirakentamisesta. Lisäksi hän tuntee hyvin Peikon tuotteet, sillä hän on käyttänyt niitä asiakkaan roolissa useassa projektissa.

“Peikko toimii maailmanlaajuisesti, ja meillä on omat myyntitoimistot yli 30 maassa. Haluamme olla paikallisesti läsnä niillä markkinoilla, joilla toimimme. Siksi olemme aloittaneet läsnäolomme vahvistamisen Afrikassa, missä rakennusteollisuus on kasvussa. On hienoa, että voimme palvella nykyisiä ja uusia asiakkaitamme entistä tehokkaammin omalla Etelä-Afrikan tiimillämme”, kertoo Peikko Group Oy:n toimitusjohtaja Topi Paananen.

Topi Paananen, toimitusjohtaja, Peikko Group Oy, puh. +358 50 384 3001,
sähköposti: topi.paananen@peikko.com

Daniel Petrov, Managing Director, Peikko South Africa (PTY) Ltd., puh. +27 83 608 5534,
sähköposti: daniel.petrov@peikko.com

Peikko Group Oy on johtava maailmanlaajuinen betonirakenteiden liitostekniikkaan ja liittorakenteisiin keskittyvä yritys. Peikon innovatiiviset ratkaisut tekevät asiakkaiden rakennusprosessista helpomman, nopeamman ja turvallisemman. Peikolla on myyntitoimistot yli 30 maassa Aasian-Tyynenmeren alueella, Euroopassa, Kiinassa, Lähi-idässä ja Pohjois-Amerikassa, ja sertifioitua tuotantoa 7 maassa. Suomen liiketoiminnasta vastaa Peikko Finland Oy. Peikko Groupin liikevaihto vuonna 2017 oli 188 miljoonaa euroa. Peikko on vuonna 1965 perustettu perheyhtiö ja sen palveluksessa on yli 1800 ammattilaista. Lisätietoja: www.peikko.com.