Duudsonit ja Leijona yhteistyöhön

Maailmankuulu pohjalaisnelikko Duudsonit ja Oy Perkon suomalainen, satavuotias ja Suomen suosituin kellobr ä ndi Leijona aloittavat yhteisty ö n. Duudsonit ovat suunnitelleet itse Leijonalle El ä hetkess ä - kellomalliston, johon kuuluu 10 aikuisten ja nuorten rannekelloa.

Ollaan aina uskottu unelmiin ja menty t ä ysill ä p ää m ää r ää mme kohti. Ei s ää stell ä vanhoille p ä iville, koska huomisesta ei tied ä , eik ä eilist ä voi muuttaa. Kello ei n ä yt ä vain aikaa, vaan kannustaa olemaan l ä sn ä ja tekem ää n jokaisesta hetkest ä ainutlaatuisen. Hetki, jota nyt el ä t, on t ä rkein . Duudsonit

Leijona-kello on edustanut aikojen kuluessa suomalaisuutta, sisua, rohkeutta ja omaleimaisuutta. N ä m ä kaikki ominaisuudet ovat my ö s luonteenomaisia pohjaisille, nelj ä n miehen muodostamalle, koko kansan tuntemalle Duudsoneille.
Mahtavaa yhdist ää kaksi vahvaa suomalaista! On upeaa, ett ä Leijona innostui meid ä n halusta tehd ä t ä ll ä iset kellot , kertoo Jukka Hilden Duudsoneista.
Itse kannan kelloa ylpeydell ä omassa ranteessa, ja se muistuttaa my ö s mua el ä m ää n hetkess ä” , jatkaa Jarno Laasala .

El ä Hetkess ä -kellomallisto sis ä lt ää 10 aikuisten ja nuorten rannekelloa. Kelloja on sek ä miehille ett ä naisille. Kellojen nimet ovat napattu suomalaisesta j ä yh ä st ä luonnosta; Kaamos, Nuoli, Hiili, J ää , Tuhka, Noki, Pelto, Piki, Kuura ja Hehku . Kellojen tarinan kautta kannustetaan sen kantajaa tarttumaan jokaiseen mahdollisuuteen ennakkoluulottomasti positiivisella asenteella ja pilke silm ä kulmassa.

El ä Hetkess ä -mallisto on saatavilla syyskuun lopussa Leijonan hyvinvarustelluissa j ä lleenmyyj ä liikkeiss ä ymp ä ri Suomen. Kellojen hintahaitari on 59 179 euroa.

"Olemme eritt ä in innostuneita t ä st ä yhteisty ö st ä . Kukaan muu ei voisi edustaa Leijonamaista rohkeutta ja omaper ä isyytt ä paremmin kuin Duudsonit. Uskomme, ett ä yksi suomalaisista klassikoista on syntynyt, El ä Hetkess ä - mallisto", sanoo toimitusjohtaja Ari T ö rm ä l ä Perkolta.

Nauti, usko itseesi ja el ä hetkess ä ! , kannustaa Jukka  Hild é n .

Lis ä tietoja:
Perkko Oy
Ari T
ö rm ä l ä
puh. 040   848 5359
ari.tormala@perkko.fi

Rabbit Merchandising Oy
Anna Bj
ö rklund
Design Manager
anna.bjorklund@rabbitmerch.com

Yli satavuotias Leijona-kello on Oy Perkon oma merkki. Oy Perkko on suomalainen perheyritys, joka kuuluu Nurmi-yhti öö n. www.Perkko.fi ja www.leijonakellot.fi

Duudsonit ovat alun perin Sein ä jokelaisten Jukka Hild é nin , Jarno Lepp ä l ä n, Jarno Laasalan ja Hannu-Pekka Parviaisen 1990-luvulla muodostama nelikko, joka on tunnettu ymp ä ri maailman muun muassa huikeista stunt-tempuistaan, elokuvistaan sek ä tv-sarjoistaan. www.duudsonit.com

Yrityksestä

Vuonna 1918 perustettu Oy Perkko on johtava suomalainen Brand Management -yritys. Hallinnoimme ja johdamme maailmankuuluja kello- ja korubrändejä, kuten Seiko, Michael Kors, DKNY, Emporio Armani, Diesel, Fossil, Marc by Marc Jacobs sekä Casio. Oma kellomerkkimme on yli satavuotias Leijona ja oma korubrändimme on Paletti Jewerly. Jälleenmyyjäverkostoomme kuuluvat kaikki merkittävät kello- ja kultakaupat Suomessa.Tuote- ja palveluvalikoimaan kuuluvat kellojen korujen lisäksi toimistotekniikkatuotteet Sharpilta ja Samsungilta. Oy Perkko on perinteikäs ja vakavarainen suomalainen perheyhtiö, joka kuuluu osana Nurmi-Yhtiöihin.