Maailman tenniksen ykkönen sai oman kellomallin

Seikolta uusi Astron GPS Solar Dual-Time Novak Djokovic Limited Edition.

Novak Djokovic – Tenniksen ykköspelaaja on maailmanmatkaaja ja tarvitsee siksi juuri matkustamiseen suunnitellun rannekellon.

Viimeisten 12 kuukauden aikana Novak Djokovic on pelanut 20 turnauksessa, 20 kaupungissa ja 12 maassa. Ilman hänen Astron GPS Solaria hänen tulisi säätää yhtenään kelloaan oikeaseen aikaan. Mutta Seikon Astron ei tarvitse kuin napin painalluksen säätyäkseen automaattisesti oikeaan aikaan.

Nyt Seiko on tuonut markkinoille kahta aikaa osoittavan Novak Djokovic Astron GPS Solar Dual-Time –rannekellon. Kello tunnistaa kaikki aikavyöhykkeet ja paikantaa itsensä ja paikallisen ajan GPS-signaalien avulla. Kelloa on rajoitettu määrä, 3000 kappaletta. Kellon muihin ominaisuuksiin kuuluu solar-toiminto, joka saa kellon käyttämään valoa virtalähteenään. Näin ollen paristojen vaihdosta ei tarvitse huolehtia. Kellon tarkkuus on vertaansa vailla, yhden sekunnin heitolla 100 000 vuotta kohden. Dual-time –toiminto helpottaa matkustavaisen arkea - matkustaessaan voi pitää toisessa näytössä kotimaan aikaa ja toisessa kohdemaan.

Urheilullinen ja tyylikäs ruskeanahkahihnainen kello kertoo myös viikonpäivän ja päiväyksen. Kalenteri on ohjelmoitu vuoteen 2100 asti. Rannekellossa on safiirilasi, joka ehkäisee naarmuuntumisen ja se on vesitiivis aina 100 metriin asti.

Kelloa on saatavilla valtuutetuilta Seiko Elite -kauppiailta syyskuun loppupuolella.

Lisätietoja ja kuvauslainat:

Jari Mantila
myyntipäällikkö
jari.mantila@perkko.fi

Oy Perkko tuo maahan ja markkinoi useita kansainvälisesti arvostettuja kello- ja korumerkkejä, joita ovat esimerkiksi Seiko, Michael Kors, Diesel, ja Casio. Perkon oma kellomerkki on Suomen tunnetuin ja käytetyin kellobrändi, yli satavuotias Leijona.www.perkko.fi