Seikon Astron-lähettiläs ylsi uuteen voittoon

Seiko Astron GPS -brändilähettiläs Novak Djokovic teki historiaa voittamalla Melbournessa Australian Openin kuudetta kertaa. Novakin ranteessa on kahta aikaa osoittava Novak Djokovic Limited Edition Astron GPS Solar Dual-Time -rannekello.

Voiton myötä Novak on voittanut turnauksen kaksi kertaa enemmän kuin kukaan muu tenniksen avoimella aikakaudella, ja on tasoissa Roy Emersonin 1960-luvun ennätyksen kanssa. Voitto on Novakin yhdestoista Grand Slam-voitto. Seiko on erittäin ylpeä ollessaan Novakin yhteistyökumppani ja nähdessään Astron GPS Solarin hänen ranteessaan voittopokaalin noustessa ilmaan. Onko 2016 jälleen uusi loistava vuosi Novakille? Me toivomme niin!

Novakin ranteessa kahta aikaa osoittava Novak Djokovic Limited Edition Astron GPS Solar Dual-Time -rannekello. Kello tunnistaa kaikki aikavyöhykkeet ja paikantaa itsensä ja paikallisen ajan GPS:n avulla. Kellon muihin ominaisuuksiin kuuluu solar-toiminto, joka saa kellon käyttämään valoa virtalähteenään. Kellon tarkkuus on vertaansa vailla, ollen vain yhden sekunnin heitto 100 000 vuotta kohden. Urheilullisessa ja tyylikkäässä kellossa on ruskea nahkaranneke. Kello kertoo myös viikonpäivän ja päiväyksen, ja kalenteri on ohjelmoitu vuoteen 2100 asti. Rannekellossa on safiirilasi, joka ehkäisee naarmuuntumisen ja se on vesitiivis aina sataan metriin asti.

Oy Perkko
Jari Mantila