PEUGEOT JA KEIHÄSTÄHTI ANTTI RUUSKANEN ALLEKIRJOITTIVAT YHTEISTYÖSOPIMUKSEN

Peugeot ja olympiamitalisti, keihäänheittäjä Antti Ruuskanen ovat sopineet yhteistyön jatkosta kuluvan olympiadin 2020 loppuun saakka.

Sopimus käteltiin ja allekirjoitettiin Kinnulassa hirvimetsällä, jossa yhteistyötä päästiin kokeilemaan käytännössä.

Peugeot haluaa antaa tukensa ja olla mukana helpottamassa arvostetun suomalaisen huippu-urheilijan matkaa seuraaviin olympialaisiin, jotka käydään Tokiossa 2020. Allekirjoitettu yhteistyösopimus oli toivottu jatko aiempaan molemmin puolin ja sitä kiiteltiin runsaasti.

”Antin tapa tehdä pitkäjänteistä työtä ja kyky ratkaista voitto edukseen kovimmassa paikassa istuu täysin omaan ajatusmaailmamme ja tapaan tehdä työtä. Antti myös edustaa perinteisiä arvoja ja maanläheisenä kaverina sopii Peugeotin brändiin.”, sanoo Peugeot-maahantuojan Auto-Bon Oy:n toimitusjohtaja Markus Vuolle

Yhteistyöstä tullaan kuulemaan myöhemmin lisää, sillä Peugeot tulee olemaan mukana tukemassa suomalaisen yleisurheilun hyvinvointia myös muilla tavoin.

Tiedustelut:
PR-päällikkö Katja Ruuskanen