Peugeot tuo takaisin kaivatun Motion –varustetason

Peugeot tuo Suomen markkinoille takaisin kaivatun hittituotteensa, kun syyskuusta alkaen Peugeot 208 ja Peugeot 2008 –malleihin on jälleen saatavana kaikki nykyajan tarpeet täyttävä, edullinen Motion-varustetaso.

Peugeot 208:n Motion-varustetasoon kuuluvat aina muun muassa vakionopeudensäädin, radio, ajotietokone, ajonvakautusjärjestelmä ESP, kuusi turvatyynyä sekä kaukosäätöinen keskuslukitus. Peugeot 208 Motion on saatavana VTi 68 –moottorikokoon ja sen hinta on 13.390 €.

Peugeot 2008 Motion-varustetasoon kuuluvat mm. Bluetooth, 7” suomenkielinen kosketusnäyttö, nahkapäällysteinen ohjauspyörä, sadetunnistin, vakionopeudensäädin, kattokaiteet, ajotietokone sekä uutuutena 2-alueinen automaattinen ilmastointi. 2008 Motion-varustetaso on saatavana VTi 82-moottoriin. Hinta 2008 Motion:ille on 16.990 €.

Motion-mallisto tuo ennestään laajaan Peugeot-mallistoon kaivatun lisän malliston alkupäähän. Peugeot-mallistoon on tänä vuonna esitelty jo kaksi uututta, Vuoden Auto Peugeot 3008 ja Leijonalauman uusi johtaja Peugeot 5008. Nyt lanseerattavia Motion-malleja tulee täydentämään vielä lokakuussa esiteltävä uusiutunut Peugeot 308.

Motion kampanjamallit tulevat myyntiin 11. syyskuuta.