Uusi PEUGEOT PARTNER: International Van Of The Year 2019!

Uusi PEUGEOT PARTNER äänestettiin International Van Of The Year 2019 voittajaksi 19. syyskuuta Hannoverissa. Palkinto on merkittävä tunnustus Peugeotille ja sen projektiin sitoutuneelle tiimille, joka työskentelee suoraan merkin kehityssuunnitelman keskiössä.

Arvostettu palkinto myönnettiin jo ennen tuotteiden tulemista markkinoille. Suomessa tuotteet saadaan myynti vuodenvaihteessa. Uusi Peugeot Partner on viides Peugeotin pakettiauto, joka on saanut kunnian ottaa vastaan Van of The Year –palkinnon palkintoraadin perustamisvuoden 1992 jälkeen.

Uudessa Peugeot Partnerissa on ennennäkemätön dynamiikka sekä matkustamon hiljaisuus, runsaat määrät teknologiaa sekä turvallisuutta tuovia ominaisuuksia. Se on saatavana kahdessa eri koripituudessa (4.40m ja 4.75m) ja lisäksi saatavana on laaja valikoima moottoreita sekä varusteluja käyttäjien tarpeisiin.

Erityisesti tuotteen kaksi innovaatiota herättivät huomion: turvallista lastausta auttava ylikuorma hälytin sekä myös sokeat kulmat näyttävä Surround Rear Vision.

Peugeot Partner erottautuu sen hyötyajoneuvoluokassa ensimmäistä kertaa käytössä olevan, autosta entistä tehokkaamman työvälineen tekevän, ainutlaatuisen PEUGEOT i-Cockpit® -ohjaamon avulla.

Ammattikäyttäjät voivat asettaa omat käyttöasetuksensa muistiin ja jatkossa keskittyä tehokkaasti työhönsä. Käyttötarpeesta riippuen on saatavana kaksi eri käyttötarkoitukseen suunniteltua versiota: Grip raakaan, raskaaseen käyttöön tai Asphalt-versio, joka tekee autosta mukavan ja erityisen sopivan silloin, kun työn puolesta siinä tullaan viettämään pitkiä aikoja.

The International Van of the Year –palkinto lanseerattiin vuonna 1992. Tuomaristo muodostuu 25 :stä hyötyajoneuvoihin erikoistuneesta, itsenäisten julkaisujen toimittajasta ja kustantajasta.

LISÄTIEDOT JA TIEDUSTELUT:

pr-päällikkö, Katja Ruuskanen