Peugeot 1007 ensiesittelyssä Helsinki Motorshow'ssa

Peugeot tuo keväällä 2005 markkinoille täysin uudenlaisen automallin, jonka mallinumero on 1007 ja tunnussana "Sesam aukene!" Tämä sähköisillä liukuovilla varustettu pieni tila-auto on ensi kertaa Suomessa nähtävillä Helsinki Motorshow'ssa. Marcus Grönholm esittelee uuden 1007:n lehdistölle Peugeotin osastolla näyttelyn lehdistöpäivänä, torstaina 25.11.2004 klo 15.30.

Peugeot 1007 on kompakti, 3,73 m pitkä mutta peräti 1,61 m korkea pieni tila-auto, jonka erikoisuutena ovat käytännölliset, sähkötoimiset liukuovet. Toinen merkittävä uutuus on uudistunut Peugeot 607, joka tulee Suomeen alkuvuodesta 2005. Uutena voimanlähteenä 607:ään on tarjolla 2,7 l V6 HDi-moottori. Osastolla on näyttävästi esillä myös tänä syksynä lanseerattu Peugeot 407- ja 407 SW-mallisto. Mielenkiintoinen yhdistelmä on urheilullisen 206 GTI:hin yhdistetty uusi 1,6 l HDi-moottori, joka on Motorshow’ssa esitteillä 206 SW GTI HDi 110-versiona. Lisätietoa ja kuvia oheisena.

Yrityksestä

Maan Auto Oy maahantuo, markkinoi ja myy jälleenmyyjäverkostonsa välityksellä Peugeot-merkkisiä henkilö- ja tavara-autoja, niiden varaosia, tarvikkeita ja niihin kytkeytyviä palveluita kuluttajille.Maan Auto Oy on perustettu vuonna 1945. Ensimmäisen Peugeotin Maan Auto toi Suomeen jo vuonna 1948. Maan Auto on Veho Groupin tytäryhtiö.