PEUGEOT-HENKILÖAUTOMALLISTON MUUTOKSET

Vuodenvaihde on tuonut Peugeot-mallistoon monia merkittäviä muutoksia arvonlisäveron korotuksen mukanaan tuomien hintamuutosten lisäksi.

PEUGEOT 208: mallistosta poistunut 208 THP 156 Allure 3-ovinen

PEUGEOT 508 –MALLISTO:

508-mallisto on asemoitu uudelleen todella kilpailukykyiselle tasolle alkaen 24.998,64 (verollinen kokonaishinta). Varustetasot säilyvät ennallaan, erittäin korkeatasoisina. HDi-moottorien CO2-päästöt ovat alentuneet 5 g/km, esim. 508 HDi FAP nyt 114 g/km ja  e-HDi 115 FAP 2Tronic nyt 104 g/m. 508 Limited on poistunut hinnastosta

PEUGEOT 3008 –MALLISTO – Uusi 3008 STYLE!

Uusi tyylikäs, hinnaltaan erittäin kilpailukykyinen 3008 Style on tullut mallistoon. Se perustuu Active-varustetasoon mutta vastaa ulkonäöltään Allure-tasoa. Varusteina mm. automaattiset tuulilasinpyyhkimet, automaatti-ilmastionti, 17 kevytmetallivanteet, monitoiminäyttö jne. Moottorivaihtoehdot: VTi 120, HDi 115 FAP ja e-HDi 115 FAP 2Tronic. 3008 Stylen verollinen kokonaishinta alkaen 24.997,31 euroa.

PEUGEOT 3008 HYbrid4 -MALLISTO: 3008 HYbrid4 –perusverion CO2-päästöt ovat alentuneet 88 g/km ja kulutuslukemat sen mukana. Kokonaishinta veroineen nyt 39.769,48 euroa.

PEUGEOT 5008 –MALLISTO – Uusi 5008 STYLE!

Myös 5008-mallistoon tulee tarjolle uusi erittäin kilpailukykyisesti varusteltu ja hinnoiteltu tyylikäs Style-versio, jossa on vakiona mm automaatti-ilmastointi, automaattiset tuulilasinpyyhkijät, pysäköintitutka, panoraamakatto, kattokaiteet jne. Moottorivaihtoehdot VTi 120, HDi 115 FAP ja e-HDi 115 FAP 2Tronic. 5008 Stylen verollinen kokonaishinta alkaen 28.568,24 euroa

PEUGEOT RCZ: Uudistunut RCZ on nyt hinnoiteltu ja ennakkomyynti käynnistynyt. Verolliset kokonaishinnat alkaen 36.488,43 euroa. Esitellään Suomessa maaliskuussa 2012   Uusi RCZ on aikaisempaa dynaamisempi ja modernimpi ulkonäöltään. Moottorivaihtoehdot RCZ THP 156 ja THP 156 automaatti, THP 200 ja HDi 163 FAP

Tarkemmat tiedot löytyvät liitteenä olevasta Peugeot-henkilöautohinnastosta 1.1.2013. Hinnastossa saatavana myös excel-versiona sekä tarkempana mallikohtaisena tiedostona varustetietoineen.

Lisätietoja: Riitta Luomala, Peugeot-viestintä, Maan Auto Oy, gsm 0400 431 303

Riitta Luomala, Peugeot-viestintä, Maan Auto Oy, gsm 0400 431 303