Tervetuloa perjantaina 9.5. klo 10:00 – 12:00 välisenä aikana tutustumaan Pohjoismaiden ensimmäiseen Peugeot Pop Up Storeen.

Staattisesti esillä ovat Suomessa pistäytymässä olevat, syksyllä lanseerattavat uutuutemme: Peugeot 308 SW ja Peugeot 108. Nyt on maukas mahdollisuus nähdä tulevaisuus Pop Up Storessa ja nauttia samalla ranskalainen brunch kanssamme. Peugeot Pop Up Store on toteutettu yhteistyössä Ivana Helsinki-vaatemerkin kanssa.

Peugeot Pop Up Store sijaitsee Helsingin ydinkeskustassa sijaitsevan Galleria Esplanadin pohjakerroksessa osoitteessa Pohjoisesplanadi 33, Helsinki.

Pysäköintiohjeet ja kartta löytyvät osoitteesta http://www.galleriaesplanad.fi/how-to-arrive

Yrityksestä

Maan Auto Oy maahantuo, markkinoi ja myy jälleenmyyjäverkostonsa välityksellä Peugeot-merkkisiä henkilö- ja tavara-autoja, niiden varaosia, tarvikkeita ja niihin kytkeytyviä palveluita kuluttajille.Maan Auto Oy on perustettu vuonna 1945. Ensimmäisen Peugeotin Maan Auto toi Suomeen jo vuonna 1948. Maan Auto on Veho Groupin tytäryhtiö.