• Peugeot/

UUDEN PEUGEOT 508:N VALTAKUNNALLINEN ENSIESITTELY 2-3.4.2011 PEUGEOT 508:LLE 5 VUODEN TAKUU

Peugeotin laatu on noussut viime vuosien uusien automallien, 308:n ja 3008:n myötä uudelle tasolle. Laadun parantumisesta on konkreettisena osoituksena uudelle 508:lle myönnettävä viiden vuoden takuu.

Peugeot myöntää 508:lle takuun, jollaista ei aiemmin ole eurooppalaisilla automerkeillä nähty. Takuu on peräti viiden vuoden tai  100 000 kilometrin mittainen.  Tämän lisäksi ostaja saa kahden vuoden ajan voimassa olevan Peugeot Assistance -palvelun, joka varmistaa matkan jatkumisen kaikissa tilanteissa.

Uusi viiden vuoden takuu on johdonmukainen tulos Peugeotin työstä laadun ja kestävyyden parantamiseksi.Peugeotin entistä parempi laatutaso on todistettu muun muassa ruotsalaisen Vi Bilägaren 3008-mallilla ajamassa käyttötestissä. Autossa ei ilmennyt testin aikana ainuttakaan vikaa.

Brittiläinen Warranty Direct -vakuutusyhtiö puolestaan julkisti 20.3.2011 tulokset siitä, mikä on kestävin eurooppalainen auto. Kolmesta seitsemään vuotta vanhojen autojen vikaindeksi määräytyy autojen vikatiheyden ja korjauskustannusten mukaan. Ylivoimaiseksi ykköseksi nousee Peugeot 207 ja kolmannella sijalla on Peugeot 206 CC.

Peugeot on panostanut viime vuosina erityisesti laadun parantamiseen. Investointeja on tehty niin tuotantoon kuin osien laadunvalvontaan. Työn tulokset näkyvät jo nyt uusien mallien kestävyydessä  ja niistä pääsevät tulevien vuosien aikana nauttimaan niin uusien kuin käytettyjen Peugeotien omistajat. Nyt myyntiin tulevaa Peugeot 508:aa kehitettäessä yksi tärkeimmistä päämääristä oli tuoda markkinoille auto, joka säilyy uutena pitkään.

Peugeot 508 -malliston hinnat veroineen alkaen 24.988,93 €.

liitteenä 508 ja 508 SW -mallistojen hinnat 01.02.2011,. 508 lehdistötiedote sekä kuva 508 SW:stä

Riitta Luomala, Peugeot-viestintä, Maan Auto Oy, gsm 0400 431 303