Arvostetut Design-palkinnot Philipsin uusille 2015 vuoden 8000- sekä 9000-sarjan Ultra HD-televisioille

Eurooppalainen huippuluokan viimeistely sekä designosaaminen toivat iF- sekä Red Dot Design-palkinnot Philips uusille Philips TV-malleille.

• Design-raatilaiset huomioivat innovatiiviset ääniratkaisut sekä Ambilightin kehittämisen
  • 5 arvokasta design-palkintoa vuoden 2015-mallistolle
  • 4 uutta 4K Ultra HD TV:tä, mukaanlukien uusin lippulaivamalli Philips 9600 sekä Ambilight-projisointijärjestelmä ovat vuoden 2015 helmiä.
  • 2015-mallisto käyttää Android TVTMkäyttöjärjestelmää

Berliini, Syyskuun 3. 2015 – TP Vision kertoo, että yrityksen keskittyminen Eurooppalaiseen design-osaamiseen on huomioitu iF sekä Red Dot Desgin -palkinnoilla.

Juuri esitelty 8600-sarja on voittanut iF sekä Red Dot 2015 tuotedesign-palkinnot. Myös uusi kaareva 8700-sarja palkittiin Red Dot-palkinnolla. Aikaisemmin esitelty 7100-sarja palkittiin myös molempien tuomaristojen toimesta.

Kaikki vuoden 2015 Philips TV älytelevisiot käyttävät AndroidTMTV-käyttöjärjestelmää joka mahdollistaa helppokäyttöisyyden,nopeuden sekä Google Play –kaupan laajan sovellusvalikoiman.

Philips 9600: Ensiluokkainen kuvanlaatu

Philips 9600 UHD TV tukee uutta HDR (High Dynamic Range) –standardia ja tarjoaa upeaa kuvanlaatua: kirkkautta, kontrastia, laajempaa väriavaruutta sekä enemmän yksityiskohtia. Bright Premium-tekniikka voi tarvittaessa nostaa valotehon aina 1000 Nit asti, jolloin saadaan tuotettua uskomaton kirkkaus sekä eloisa kuva.

9600 tulee saataville 65-tuumaisena ja malliston huippuna täyttää kaikista vaatimimmankin elokuvaharrastajan toiveet. Se todella ansaitsee lippulaiva-statuksensa. Perfect Pixel Ultra HD-kuvankäsittelytekniikka ja Ultra Resolution-skaalaus takaavat Philips 9600:n kuvan tarkkuuden, syvyyden sekä kontrastin lähteestä riippumatta. Micro Dimming Premium sekä paneelin tausta-LED valaistus erikseen ohjatuilla alueilla tuottavat mahtavan kontrastin.

4-sivuinen Ambilight yhdessä erittäin ohuen metallikehyksen kanssa luo mukaansatempaavan katselukokemuksen ja saa näyttämään kuin 9600 kelluisi valon hehkussa. Eleganttia, Eurooppalaista designia täydentää krominen jalusta sekä näytön alle sijoitettu ohut metallinen kaiutinelementti joka tarjoaa uskomattoman rikkaan ja yksityiskohtaisen äänenlaadun.

Philips AmbiLux: Äärimmäinen katselukokemus

Philips AmbiLux 4K Ultra HD TV vie Ambilightin tarjoaman äärimmäisen katselukokemuksen uudelle tasolle Ambilight-projisointitekniikan avulla.

Perinteinen Philips Ambilight-järjestelmä on toteutettu rivillä LED-valoja, jotka on asennettu television taakse ja luovat valokehän television takana olevalle seinälle. Valojen väri mukautuu televisiokuvaan luoden vaikutelman suuremmasta kuvasta sekä tarjoten mukavamman katselukokemuksen. Uusi vallankumouksellinen Ambilight-projisointitekniikka vapauttaa televisiokuvan kehyksistä siirtäen sen seinälle AmbiLux TV:n taakse sijoitetun, yhdeksän pienen pico-projektorin avulla. Ambilight-projistointitekniikka heijastaa kuvan liikkeen väreineen seinälle tavalla, joka rikkoo normaalin television katsomisen rajoja.

Philips AmbiLux tulee saataville 65-tuumaisena. Philips AmbiLuxin kapea kehys sekä jalusta on valmistettu premium-materiaaleista, jolloin televisio näyttää kuvansa veroiselta.

Philips 8700: Uusin kaareva Philips TV integroidulla äänijärjestelmällä

3-sivuinen Ambilight, tummat metalliset yksityiskohdat sekä “Nu Arch”-jalusta tekevät Philipsin viimeisimmästä kaarevasta 4K UHD TV:stä kauniin lisän minkä tahansa kodin sisustukseen.

55- sekä 65-tuumaisina markkinoille tuleva Philips 8700-sarjan television on pakattu täyteen tehokasta kuvankäsittelyä. Ultra Resolution-skaalaustekniikan ansiosta television näyttää veitsenterävää kuvaa mahtavalla kontrastilla lähteestä riippumatta.

Krominen ohut ja kaareva äänijärjestelmä täydentää eleganttia designia ja tuottaa luonnollisen yksityiskohtaisen äänen.

Philips 8601: Ohuen ohut, 4-sivuinen Ambilight, uniikki äänijärjestelmä

Philips 8601 kätkee sisäänsä Philipsin palkitun kuvatekniikan sekä BrightPro-järjestelmän joka tuottaa terävimmän mahdollisen yksityiskohtaisen kuvanlaadun jopa kaksi kertaa kirkkaampana kuin perinteisissä televisioissa.

8601 on myös varustettu innovatiivisella äänijärjestelmällä, joka tuo lisää eloa ja syvyyttä television äänimaailmaan: 18 kaiuttimen järjestelmä sisältää 16 micro-kaiutinta sekä kaksi sisäänrakennettua Neodynium subwooferia, jotka yhdessä tuottavat mahtavan 50W äänitehon.

Kaiuttimet on sjoitettu kahteen kauniiseen ja huomaamattomaan tumman kromin väriseen kaiutinyksikköön, jotka voidaan asentaa television sivuille tai erikseen lisävarusteisiin jalustoihin. Tällöin saadaan yhteensä 70W tehoinen langaton äänijärjestelmä, joka toistaa bassot rikkaasti sekä dialogit kristallin kirkkaina soveltuen kuitenkin kaikkiin olohuoneisiin.

Upea 8601 loistavalla kuvanlaadulla, Eurooppalaisella designilla sekä 4-sivuisella Ambilight-tekniikalla tulee saataville 55- sekä 65-tuumaisina versioina.

TP Visionista

TP Vision on televisioihin erikoistunut toimija visuaalisen digitaaliviihteen maailmassa. TP Vision keskittyy televisioiden kehittämiseen, valmistamiseen sekä markkinointiin Philips-tuotemerkillä Euroopassa, Venäjällä, Lähi-Idässä, Brasiliassa, Argentiinassa, Uruguayssa, Paraguayssa sekä Aasian-Tyynenmeren alueilla. Tuotamme markkinoille huippulaatuisia ja helppokäyttöisiä Philips-televisiotuotteita yhdistämällä osaamisemme tuotesuunnittelussa sekä TPV Technologyn joustavuuden ja nopeuden. Haluamme luoda mahtavan TV-kokemuksen asiakkaillemme. TP Vision on Philips TV:llä myös johtava valmistaja hotellitelevisiomarkkinoilla. TP Vision valmistaa yksinoikeudella Philips TV-televisioita em. maissa. Yrityksen omistaa TPV, joka on maailman johtava monitori- sekä LCD-TV valmistaja Philips-tuotemerkillä. TPV Group on pystynyt kasvamaan markkinoilla viime vuosien aikana tuotantomäärien, tuotekehityksen, logistiikan tehokkuuden sekä laadun avulla. TP Visionin palveluksessa on n. 2000 henkilöä maailmanlaajuisesti.

Seuraa meitä myös Twitterissä: Mediakontakti Suomessa:
@TPVison Juhani Hallamaa
Tel: +358 50 327 8388
juhani.hallamaa@tpvision.com

Lehdistötiedotteen tiedot on tarkistettu julkaisuhetkellä, mutta ne voivat muuttua ilman erillistä ilmoitusta. Kaikki tiedotteessa mainitut tuotemerkit ovat omistajiensa omaisuutta.

Google sekä Android ovat Google Inc tuotemerkkejä.

Videot ja kuvat:
Kuvat : http://www.tpvision.com/image-library/