Philips Ambilight TV ja Hue luovat tunnelmaa lentokentällä

Joulupukin viralliset tavarantoimittajat Philips Ambilight TV sekä Philips Hue älyvalaisimet ovat mukana tunnelmoittamassa tänään Helsinki-Vantaan lentokentälle avatun Arctic world of Santa Claus -elämyskaupan ilmapiiriä. Finavian ja Santa Claus Licensing Oy.n yhteistyössä toteuttamassa myymälässä on mahdollista tutustua kotimaisten design-tuotteiden rinnalla uusimpiin Ambilight-televisioihin ja siihen, kuinka tämä tekniikka voi muuttaa katselukokemusta. Kokemusta täydentää myymälän Philips Hue-älyvalaistus, jonka avulla alueelle voidaan välittää eri vuodenaikojen tunnelma.

”Helsinki-Vantaan lentoasemalla on nyt upea ja poikkeava tila, jossa voi rauhassa tutustua siihen miltä Suomi näyttää. Älykkään valaistuksen ja Philips-televisioiden Ambilight-tekniikan avulla saadaan Suomalaiset maisemat , taide sekä tuotteet heräämään todella uudella tavalla eloon”, kertoo Philips-televisioiden markkinointipäällikkö Juhani Hallamaa.

Ambilight-televisioissa ruudun taakse on sijoitettu television kuvaa mukailevat LED-valot. Valojen avulla kuva saadaan välitettyä televisiota ympäröivälle seinälle saumattomasti niin, että ruutu näyttää suuremmalta ja värit sekä kontrasti luonnollisemmilta.

Philips Hue-älyvalaistusperhe tuo IoT:n kotiin jo nyt. Valojen kirkkautta, värilämpöä sekä jopa väriä voidaan säätä mobiililaitteilta, oltiin sitten kotona tai matkoilla. Sarjaan on saatavissa myös seinäkytkimiä, jolloin käyttö on yhtä vaivatonta kuin perinteisillä valaistustuotteilla. Philips Hue-valaistus voidaan asettaa seuraamaan myös television Ambilight-valaistusta niin, että koko katselutila toistaa television tunnelmaa.

”Philips-televisioiden ajaton ja Eurooppalainen design sopii oivasti kotimaisten huipputuotteiden yhteyteen. Philips Hue-valaistus mahdollistaa todellakin neljän vuodenajan toteuttamisen myymälässämme. Tekniikka on suuri osa Suomalaisuutta ja odotammekin innolla, mitä kaikkea tulemme Philipsiltä lentokentällä vuonna 2017 näkemään”,sanoo Santa Claus Licensing Oy:n toimitusjohtaja Petri Paarnio

Philips Ambilight-televisioihin voi tutustua Helsinki-Vantaan lentokentällä Arctic World Of Santa Claus –elämysmyymälässä (Portti 28 kohdalla) 1.2.2017 alkaen. Tervetuloa!

Lisää Philips-televisioista www.philips.fi/TV
Ambilight-video: https://youtu.be/FZE5I-GcVVM
Lisää Philips Hue-älyvalaistuksesta www.meethue.com
www.arcticworldofsantaclaus.com

Lehdistökontaktit:
Juhani Hallamaa
juhani.hallamaa@tpv-tech.com

Kuvia ja lisätietoa: http://www.tpvision.com/image-library/

TP Vision

TP Vision on televisioihin erikoistunut toimija visuaalisen digitaaliviihteen maailmassa. TP Vision keskittyy televisioiden kehittämiseen, valmistamiseen sekä markkinointiin Philips-tuotemerkillä Euroopassa, Venäjällä, Lähi-Idässä, Brasiliassa, Argentiinassa, Uruguayssa, Paraguayssa sekä Aasian-Tyynenmeren alueilla. Tuotamme markkinoille huippulaatuisia ja helppokäyttöisiä Philips-televisiotuotteita yhdistämällä osaamisemme tuotesuunnittelussa sekä TPV Technologyn joustavuuden ja nopeuden. Haluamme luoda mahtavan TV-kokemuksen asiakkaillemme. TP Vision on Philips TV:llä myös johtava valmistaja hotellitelevisiomarkkinoilla. TP Vision valmistaa yksinoikeudella Philips TV-televisioita em. maissa. Yrityksen omistaa TPV, joka on maailman johtava monitori, sekä LCD-TV valmistaja sekä Philips-televisioiden myyjä tuotemerkillä Kiinassa. TPV on pystynyt kasvamaan markkinoilla viimevuosien aikana tuotantomäärien, tuotekehityksen, logistiikan tehokkuuden sekä laadun avulla. TP Vision palveluksessa on n. 2000 henkilöä maailmanlaajuisesti.

Android, Android TV, Google ja Google Play ovat Google Inc. tuotemerkkejä

Avainsanat: