Philips AmbiLux UHD TV:n ensi-ilta tuo Ambilightin luoman katseluelämyksen uudelle vuosikymmenelle

• Vallankumouksellinen Philips Ambilight projisointi vapauttaa kuvan televisiosta ja tuo kuvan tapahtumat televisiota ympäröivälle seinälle.
  • Ambilight viedään uudelle tasolle yhdeksän television taakse sijoitetun pico-projektorin avulla, jolloin television taakse muodostuu kuva suurella tarkkuudella sekä kontrastilla
  • Ultra-ohut kehys yhdistää yksityiskohtaisen 4K Ultra HD-kuvan Ambilightin heijastamaan kuvaan luoden ennennäkemättömän TV-kokemuksen
  • Kehys sekä jalusta ovat valmistettu laadukkaista materiaaleista, joten television näyttää yhtä hyvältä kuin sen tuottama kuvakin
  • Pixel Precise Ultra HD näyttää sisällön tarkalla UHD-resoluutiolla, virheettömällä liiketoistolla sekä upealla kontrastilla.
  • Myös Philips AmbiLux televisio käyttää Android TVTM-käyttöjärjestelmää

Berliin, Syyskuun 3. 2015 – Philips AmbiLux TV vie katseluelämyksen uudelle tasolle 4K Ultra HD TV:n uuden Ambilight-projisoinnin avulla, joka on suurin edistysaskel sitten Ambilight-ominaisuuden esittelyn.

AmbiLux on Philips TV-malliston tähti veitsenterävän UHD-kuvansa, Android TV:n, Eurooppalaisen designin sekä aivan uuden Ambilight-toimintonsa ansiosta.

65-tuumainen Philips AmbiLux tulee myyntiin vuoden viimeisellä neljännekselle Euroopassa sekä Venäjällä.

Philips Ambilight-projisointi – valon ja liikkeen uusi kokemus
Perinteinen Philips Ambilight-järjestelmä on toteutettu rivillä LED-valoja, jotka on asennettu television taakse ja luovat valokehän television takana olevalle seinälle.
Valojen väri mukautuu televisiokuvaan luoden vaikutelman suuremmasta kuvasta sekä tarjoten mukavamman katselukokemuksen.
Uusi vallankumouksellinen Ambilight-projisointitekniikka vapauttaa televisiokuvan kehyksistä siirtäen sen seinälle AmbiLux TV:n taakse sijoitetun, yhdeksän pienen pico-projektorin avulla.
Älykäs päällekkäistekniikka mahdollistaa saumattoman kuvan liikkeen sekä värien siirtämisen seinälle television taakse. Järjestelmän tarkkuus mahdollistaa tarkan kuvan näyttämisen seinällä tavalla, joka rikkoo normaalin television katsomisen rajoja.

Väritä musiikkisi ja vaikka koko huoneesi
Ambilightin viimeisin kehitysaskel vie ominaisuuden TV kuvan lisääksi myös musiikin kuunteluun. Uusi Ambilight Music-tila tuottaa kuunnteltavaan musiikkiin reagoivan valokehän television ympärille. Ominaisuus toimii kaikella musiikilla kaikista lähteistä mm. Spotifystä, USB-tikulta tai musiikkikanavalta. Omainaisuutta voidaan mukauttaa valmiiden esiasetustan mukaan tai satunnaisesti.

Suositut Philips Hue-älyvalot vievät Ambilightin pidemmälle tarjoten 360° valaistuskokemuksen koko huoneessa.

Huoliteltua keveyttä
Huolimatta television taakse asennetuista projektoreista tai tehokkaasta tekniikastaan, AmbiLux on elegantisti ja kauniisti muotoiltu ohut televisio. Eurooppalainen design, laadukkaat materiaalit, erittäin kapeat kehykset ja huippuluokan viimeistely yhdessä Ambilightin sekä kromisen jalustan kanssa luovat keveän tunnelman. Hienostunut design saa AmbiLuxin sopimaan sisustukseen kuin sisustukseen.

Huippulaatuista kuvaa kaikista lähteistä
Philips AmbiLux 4k Ultra HD TV on neljä kertaa tarkempi kuin tavallinen Full HD TV ja uniikki Ultra Resolution-skaalain mahdollistaa tarkan kuvan lähteestä riippumatta. Pixel Precise Ultra HD-kuvankäsittelytekniikka optimoi digitaalisesti kuvan syvyyden, kontrastin, luonnollisen liikkeen sekä tarkkuuden.

Android TV sekä Quad Core-prosessori muuttaa älytelevisiokokemuksen
Philips AmbiLux TV käyttää Android TV-käyttöjärjestelmää. Tämä mahdollistaa sovellusten, palveluiden sekä sisällön lataamisen Google™ Play –kaupasta sekä jo ennestään tutun Philips Smart TV-sisällön käytön. Nopeatoimisuus sekä helppokäyttöisyys on mahdollista tehokkaan Quad Core-suorittimen ansiosta. Kaksipuolinen kaukosäädin helpottaa päivittäistä käyttöä täyden QWERTY-näppäimistön, ääniohjauksen/haun sekä pyyhkäisytoiminnon ansiosta.

TP Visionista
TP Vision on televisioihin erikoistunut toimija visuaalisen digitaaliviihteen maailmassa. TP Vision keskittyy televisioiden kehittämiseen, valmistamiseen sekä markkinointiin Philips-tuotemerkillä Euroopassa, Venäjällä, Lähi-Idässä, Brasiliassa, Argentiinassa, Uruguayssa, Paraguayssa sekä Aasian-Tyynenmeren alueilla. Tuotamme markkinoille huippulaatuisia ja helppokäyttöisiä Philips-televisiotuotteita yhdistämällä osaamisemme tuotesuunnittelussa sekä TPV Technologyn joustavuuden ja nopeuden. Haluamme luoda mahtavan TV-kokemuksen asiakkaillemme. TP Vision on Philips TV:llä myös johtava valmistaja hotellitelevisiomarkkinoilla. TP Vision valmistaa yksinoikeudella Philips TV-televisioita em. maissa. Yrityksen omistaa TPV, joka on maailman johtava monitori- sekä LCD-TV valmistaja Philips-tuotemerkillä. TPV Group on pystynyt kasvamaan markkinoilla viime vuosien aikana tuotantomäärien, tuotekehityksen, logistiikan tehokkuuden sekä laadun avulla. TP Visionin palveluksessa on n. 2000 henkilöä maailmanlaajuisesti.

Seuraa meitä myös YouTubessa: Mediakontakti Suomessa:
@TPVison Juhani Hallamaa
Tel: +358 50 327 8388
E-mail: juhani.hallamaa@tpvision.com

###

Lehdistötiedotteen tiedot on tarkistettu julkaisuhetkellä, mutta ne voivat muuttua ilman erillistä ilmoitusta. Kaikki tiedotteessa mainitut tuotemerkit ovat omistajiensa omaisuutta.

Google sekä Android ovat Google Inc tuotemerkkejä.

Tuotetiedot

65PUS8901
Display resolution 4K Ultra HD LCD with 3,840x2,160 pixels
Display Brightness 400nit (typical value)