Philips Smart TV:t saavat uudet Spotify, Cloud TV sekä Cloud Explorer-palvelut

Musiikkipalvelu Spotify, maailmanlaajuisesti kanavia tarjoava Cloud TV sekä Dropbox-pilvipalvelua hyödyntävä Cloud Explorer ovat joulun kuumimmat sisältöuutuudet.

Spotifyn tarjoamat lähes 20 miljoonaa kappaletta ovat nyt saatavilla Philips Smart TV:ssä. Uudet Spotify-asiakkaat voivat kokeilla palvelua maksutta 30 päivän ajan.

Cloud TV muuttaa TV-katselun globaalimmaksi tarjoamalla satoja kanavia suoraan televisioon ilman erillisiä laitteita tai tilauksia. Tarjolla on paikallisia kansallisia sekä kansainvälisiä kanavia ja eri alueille räätälöytyjä kanavia. Navigoinnin helpottamiseksi kanavat on jaettu aihealueittain ja suosion mukaan.

Valokuvien ja videoiden jakaminen matkapuhelimien, tablettien ja tietokoneiden välillä on tullut jo yleiseksi tavaksi pilvipalvelu Dropboxin avulla. Cloud Explorerin ansiosta Philips Smart TV:n joustavuus on ottanut jälleen edistysaskeleen. Smart TV Cloud Explorer-applikaatio mahdollistaa nyt myös Dropboxissa sijaitsevien kuvien ja videoiden katselun suoraan televisiossa.

– Uusimman Smart TV-alustamme ansiosta pystymme täyttämään eritasoiset kuluttajien tarpeet. Kysymys ”tuleeko televisiosta mitään” on nykyään historiaa. Philips Smart TV on TV josta löydät aina katsottavaa, kertoo Joakim Örnstig, TP Visionin pohjoismaiden markkinointipäällikkö.

Spotify on saatavilla 6xx8, 7108, 8xx8 sekä 9708 Philips Smart TV-malleihin (2013-mallisto). Cloud TV sekä Cloud Explorer vastaavien mallisarjojen 2012 sekä 2013-malleihin.

Samoista Philips Smart TV-malleista löytyvät myös Netflix, Viaplay, SF Anytime sekä Headweb-palvelut.

Philips TV:t pohjoismaissa myy ja markkinoi TP Vision. Yrityksen omistavat yhdessä kulutuselektroniikkayhtiö Philips sekä TP, joka on yksi maailman johtavista näyttölaitteiden sekä televisioiden valmistajista. Philps Ambilight TV – Beyond th ordinary

Mediakontaktit:

Joakim Örnstig, pohjoismaiden markkinointipäällikkö, TP Vision

Puh: +46 70 832 24 64, mail: joakim.ornstig@tpvision

Lisämateriaalia TP Visionin lehdistösivuilta:

Seuraa meitä Youtube:

www.youtube.com/user/TPVisionCorporate