Philips tuo markkinoille televisiot, joiden avulla kannustat suosikkijoukkueesi voittoon

Lisämausteena alkuvuoden televisiouutisiin, Philips on valjastanut patentoidun Ambilight-taustavalaistuksen jalkapallofanien käyttöön. Näppäintä painamalla suosikkijoukkueen värit hohtavat television ympärillä oli joukkue sitten voitolla tai tappiolla.

Eikä siinä kaikki. Lisäämällä suosikkijoukkueen värit matkapuhelimen applikaatioon, saadaan minkä tahansa joukkueen tai maan värit loistamaan olohuoneeseen. Maailmanlaajuisesti jalkapallo-otteluita seuraava applikaatio tulee saataville kaikkiin Philips Ambilight televisioihin mallivuodesta 2011 alkaen Huhtikuussa.

”Tuomme markkinoille applikaation tietysti tulevia jalkapallon kesäkisoja silmälläpitäen, mutta luulenpa näkevämme paljon myös valioliigan värejä asiakkaidemme olohuoneiden seinillä”, kertoo markkinointipäällikkö Joakim Örnstig Philips-televisioita valmistavasta ja myyvästä TP Visionista.

Jalkapallovärit ovat kuitenkin vain yksi uutuuksista. 200 uutta tuotetta, uusi design sekä lukuisia uusia ominaisuuksia nähdään vuoden 2014 televisioissa.

Tutkimukset osoittavat, että TV-asiakkaat arvostavat eniten hyvää kuvanlaatua. Uudet Philips 4K Ultra HD TV:t ovat saaneet tehokkaammat prosessorit resoluutioiden parantuessa. Tarkkuus, värit, liiketoisto sekä kontrasti.

Olemme Philipsillä hallinneet nämä neljä elementtiä aina, minkä ansiosta olemme saaneet kuvanlaadun EISA-palkinnon peräkkäisinä yhtenätoista vuonna.

Suuri muutos tänä vuonna on Philips televisioiden Android-käyttöjärjestelmä. Tämä tulee tarkoittamaan paljon uutta kerrottavaa television käyttäjille myöhemmin kesällä. Android mahdollistaa mm. laajemman sisältötarjonnan sekä huomattavasti nopeamman käytettävyyden.

Viime vuonna julkaisimme Ambilight+HUE –applikaation, jonka avulla Philips Ambilight TV voidaan kytkeä langattomiin Philips HUE lamppuihin. Tämä laajentaa katselukokemusta huomattavasti, kun television kuvan mukaan toimiva valaistus saadaan siirrettyä koko huoneen valaisimiin. Tänä vuonna kodin HUE-lamppuja ohjaava ominaisuus on sisäänrakennettuna Ambilight-televisioihin.

Ambilight on lisäksi saanut uuden pelitilan, jonka nopeamman toimivuuden ansiosta myös pelaajat pääsevät nauttimaan vaikuttavammasta pelikokemuksesta.

Kaikenkaikkiaan Philips 2014 televisiot tulevat olemaan käyttäjäystävällisempiä kuin koskaan. Televisioista löytyy televisio-ohjelmien tallennusmahdollisuus ulkoiselle USB-levylle sekä Pause TV-toiminto. Lisäksi ”WiFi Smart Screen”-toiminto mahdollistaa ohjelmien katsomisen älypuhelimissa tai tableteissa. Kaiken tämän tarkoitus on, ettei katsoja jää paitsi tärkeästä televisiohetkestä.

Philips TV:t pohjoismaissa myy ja markkinoi TP Vision. Yrityksen omistavat yhdessä kulutuselektroniikkayhtiö Philips sekä TPV, joka on yksi maailman johtavista näyttölaitteiden sekä televisioiden valmistajista.

Philips Ambilight TV – Beyond the ordinary.

Wave your flag:

Kontaktit Juhani Hallamaa