Philipsin suuri, edistyksellinen mutta kohtuuhintainen televisio nappasi arvostetun palkinnon!

Euroopan kuva- ja äänijärjestö EISA on jälleen huomioinut Philips-televisioiden huippuluokan kuvanlaadun myöntämällä Philips 65PUS7601-mallille EUROPEAN BEST BUY LARGE SCREEN TV 2016-2017-palkinnon.

65PUS7601 on varustettu monilla kuvatekniikoilla, joita on aiemmin totuttu näkemään menneinä vuosina palkituissa ja huomattavasti kalliimmissa Philips 9000-sarjan televisioissa.

Palkittu televisio tuo keskihintaisiin televisioihin uutta tekniikkaa. EISA-raati arvosti mm. 128-alueisesti himmennettävää UHD-paneelin taustavaloa, jonka avulla saavutetaan erittäin hyvä mustantoisto. Lisäksi televisiosta löytyvät ensimmästä kertaa HDR Premium sekä HDR Upscaling-tekniikat.

Raati piti myös muokattavasta Perfect Natural Motion-asetuksesta, jonka avulla käyttäjä voi säätää kuvan liikkeen mieleisekseen sekä 10-bittistä paneelia joka tukee HDR-lähteitä.  Myös loistava äänenlaatu, Android TV-käyttöjärjestelmä, edistyksellinen kaukosäädin sekä kolmisivuinen Ambilight-järjestelmä vakuuttivat raadin.

Kaikenkaikkiaan Philips 65PUS7601 arvosteltiin ”vaikuttavaksi televisioksi”:

Philips 65PUS7601: EUROPEAN BEST BUY TV 2016-2017

Philips 65PUS7601 4K-televisio on valmistettu laadukkaista materiaaleista. Alumiininen kehys sekä uniikki kromattu avoin jalusta ovat huolella suunniteltua Eurooppalaista designia.

Television ensiluokkainen kuvanlaatu luodaan alueittain himmennettävällä paneelin taustavalolla sekä palkitulla Perfect Pixel UHD-kuvamoottorilla.

65PUS7601 on luonnollisesti varustettu Philipsin uniikilla 3-sivuisella Ambilight-taustavalojärjestelmällä, joka heijastaa television tapahtumat sen takana olevalle seinälle. Näin saadaan aikaan vaikuttavampi katselukokemus, suuremman näköinen kuva sekä voidaan lievittää silmien väsymistä televisiota katsellessa. Yhdessä Micro Dimming Premium-tekniikan kanssa Ambilight luo myös vaikuttavamman HDR-kokemuksen.

7601 käyttää Android TV-käyttöjärjestelmää ja sen uusi Quad Core-suoritin ei hyydy raskaammassakaan käytössä. Television Google Play-kaupasta on ladattavissa yli 1200 suosikkisovellusta.

Myös äänenlaatuun on satsattu ja niinpä televisiosta löytyy jopa 30W edestä tehoa sekä patentoitu Philips Double Ring-tekniikka, jolla on mahdollista tuottaa ohuesta televisiosta puhtaat syvät bassot sekä kirkkaat korkeat ääitaajuudet.

65PUS7601 markkinasuositushinta on 2799 EUR.

Mediakontaktit:
Joella.skoogh@tpv-tech.com

Tuotteisiin liittyvät lehdistötiedustelut:
Juhani Hallamaa
juhani.hallamaa@tpv-tech.com

Lisätietoja Philips-televisioista www.philips.fi/TV

Lehdistömateriaalit, kuvat, videot jne TP Visionin lehdistösivuilta: http://www.tpvision.com/press-room/newsreleases/press-releases.html

Avainsanat: