Jarkko Jokinen Dextra Lapsettomuusklinikan toimitusjohtajaksi

Dextra Lapsettomuusklinikan toimitusjohtaja vaihtuu. Pihlajalinna-konsernin Dextra Työterveyden ja vakuutusliiketoiminnan liiketoimintajohtaja Jarkko Jokinen siirtyy Lapsettomuusklinikan toimitusjohtajaksi. Lapsettomuusklinikan toimitusjohtajana toiminut Niklas Simberg jatkaa Lapsettomuusklinikan vastaavana lääkärinä.

”Lapsettomuushoitojen markkina on mielenkiintoisessa tilanteessa. Olen iloinen, että Jarkko lähtee luotsaamaan klinikkaa seuraavaan kasvuvaiheeseen”, sanoo Pihlajalinnan toimitusjohtaja Aarne Aktan.

”Haluan kiittää Niklasta ja koko klinikan väkeä erinomaisesta työstä. Meillä on erittäin hyvä pohja lähteä tästä yhdessä eteenpäin", sanoo Lapsettomuusklinikan uusi toimitusjohtaja Jarkko Jokinen. "Lähdemme tavoittelemaan synergiahyötyjä Pihlajalinnan markkinoinnin, viestinnän ja kuntaliiketoiminnan kanssa. Haluamme saattaa Suomen parhaan lapsettomuusklinikan palvelut kaikkien suomalaisten asiakkaiden ulottuville.”

”Kolmessa vuodessa Dextra Lapsettomuusklinikka on kasvanut merkittäväksi toimijaksi yksityisten lapsettomuusklinikoiden joukossa. Satsaus laatuun, palveluun ja uusiin innovatiivisiin tekniikoihin on tuottanut tulosta. Henkilökunta on osaavaa ja motivoitunutta, mikä näkyy myös asiakaspalautteessamme", sanoo vastaava lääkäri Niklas Simberg. "Toivotan Jarkon tervetulleeksi rakentamaan klinikkaa edelleen lapsettomuushoitojen johtavaksi edelläkävijäksi sekä kansallisesti että kansainvälisesti.”

Dextra Lapsettomuusklinikka on Pihlajalinna-konsernin osakkuusyhtiö.