Muutos Pihlajalinna Oyj:n johtoryhmässä

Pihlajalinna Oyj                           Pörssitiedote                               26.10.2018 klo 13.30

Muutos Pihlajalinna Oyj:n johtoryhmässä

Pihlajalinnan HR- ja lakiasiainjohtaja Pauliina Rannikko on irtisanoutunut yhtiön palveluksesta ja siirtyy uusiin tehtäviin Pihlajalinnan ulkopuolelle. Rannikko on työskennellyt Pihlajalinnassa vuodesta 2017. Hän jatkaa nykyisessä tehtävässään ja johtoryhmässä 14.12.2018 asti.

Pihlajalinnan lakiasiainjohtajaksi on nimitetty varatuomari Marko Savolainen. Savolainen aloittaa tehtävässään ja konsernin johtoryhmässä 14.12.2018.

Savolainen on työskennellyt lakimiehenä Pihlajalinnassa vuoden 2017 alusta lähtien. Sitä ennen hän toimi Metsähallituksessa lakimiehenä vuosina 2008−2016. Lisäksi Savolainen on työskennellyt kahdeksan vuotta asianajotoimistossa ja sitä ennen käräjäoikeudessa.

"Kiitän Pauliinaa lämpimästi hänen panoksestaan Pihlajalinnan henkilöstö- ja lakiasioiden kehittämisessä sekä vuonna 2018 toteutetussa organisaatiouudistuksessa ja toivotan hänelle menestystä jatkossa. Yhteistyö Pauliinan kanssa on sujunut erinomaisesti. Olen toisaalta myös iloinen, että saamme lakiasiainjohtajaksi Markon, jolla on vankka osaaminen julkisista hankinnoista", sanoo Pihlajalinna-konsernin toimitusjohtaja Joni Aaltonen.

Pihlajalinna käynnistää heti uuden henkilöstöjohtajan haun.

Joni Aaltonen, toimitusjohtaja, 040 524 7270

Pihlajalinna on yksi Suomen johtavista yksityisistä sosiaali- ja terveydenhuoltopalveluiden tuottajista. Yhtiö palvelee yksityishenkilöitä, yrityksiä, vakuutusyhtiöitä ja julkisyhteisöjä, kuten kuntia ja sairaanhoitopiirejä. Pihlajalinna tuottaa muun muassa lääkärivastaanottopalveluita, erikoissairaanhoitoa, päivystyspalveluita, monipuolisia kirurgisia palveluita, työterveyshuoltoa, hammashoitoa ja hyvinvointipalveluja. Lisäksi yhtiö tarjoaa julkisyhteisöille innovatiivisia sosiaali- ja terveydenhuoltomalleja.