Päivitä tietosi nivelrikosta maksuttomalla luennolla 28.11.

Pihlajalinna järjestää maksuttoman luennon polven ja lonkan nivelrikosta keskiviikkona 28.11.2018 klo 16.00–18.30. Luento järjestetään Dynamon auditoriossa Jyväskylän ammattikorkeakoululla, os. Piippukatu 2, Jyväskylä.

Tervetuloa kuulemaan asiantuntijoitamme ja esittämään kysymyksiä nivelrikosta. Kahvitarjoilu alkaa klo 16, luennot klo 16.30.

Tilaisuuden ohjelma

Päivitä tietosi nivelrikosta
Petri Venesmaa, LT, ortopedian erikoislääkäri, Pihlajalinna

Lonkka- ja polviartroosin omahoito
Sirkka Autio, tekoniveliin erikoistunut fysioterapeutti, Jokilaakson sairaala

Kysymyksiä & keskustelua

Pyydämme osallistujia ilmoittautumaan viimeistään maanantaina 26.11.2018 verkossa osoitteessa pihlajalinna.fi/luento tai puhelimitse numeroon 040 481 0222.

Pihlajalinna on yksi Suomen johtavista yksityisistä sosiaali- ja terveydenhuoltopalveluiden tuottajista. Yhtiö palvelee yksityishenkilöitä, yrityksiä, vakuutusyhtiöitä ja julkisyhteisöjä, kuten kuntia ja sairaanhoitopiirejä. Pihlajalinna tuottaa muun muassa lääkärivastaanottopalveluita, erikoissairaanhoitoa, päivystyspalveluita, monipuolisia kirurgisia palveluita, työterveyshuoltoa, hammashoitoa ja hyvinvointipalveluja. Lisäksi yhtiö tarjoaa julkisyhteisöille innovatiivisia sosiaali- ja terveydenhuoltomalleja.