Pihlajalinna ostaa Paraisten Lääkärikeskuksen

Pihlajalinna Oyj     Lehdistötiedote       4.12.2017 klo 14.45

Pihlajalinna ostaa Paraisten Lääkärikeskuksen

Pihlajalinna on ostanut koko Paraisten Lääkärikeskus Oy:n osakekannan Saaristolääkärit Oy:ltä. Kauppa tuli voimaan 4.12.2017. Lääkärikeskus tulee osaksi Pihlajalinnan lääkärikeskusketjua. Saaristolääkärit Oy:n Lääkärivenepalvelu Saaristomerellä tulee jatkossa toimimaan tiiviissä yhteistyössä Pihlajalinnan Paraisten ja Turun lääkärikeskusten kanssa.

Vuonna 1985 perustettu Paraisten Lääkärikeskus toimii Paraisten keskustassa. Keskus tarjoaa lääkäriasema- ja työterveyspalveluja, ja sen toiminta-alue on Turun alueen rannikkoseutu.

Joni Aaltonen, liiketoimintajohtaja, 040 524 7270

Pihlajalinna on yksi Suomen johtavista yksityisistä sosiaali- ja terveydenhuoltopalveluiden tuottajista. Yhtiö palvelee yksityishenkilöitä, yrityksiä, vakuutusyhtiöitä ja julkisyhteisöjä, kuten kuntia ja sairaanhoitopiirejä. Pihlajalinna tuottaa yksityisissä lääkärikeskuksissa ja sairaaloissa muun muassa lääkärivastaanottopalveluita, erikoissairaanhoitoa, päivystyspalveluita, monipuolisia kirurgisia palveluita, työterveyshuoltoa ja hammashoitoa. Lisäksi yhtiö tarjoaa julkisyhteisöille innovatiivisia sosiaali- ja terveydenhuoltomalleja.