• Pihlajalinna Oyj/

Pihlajalinna Oyj: Tervolan kunnanvaltuuston päätös sosiaali- ja terveydenhuoltopalveluiden hankinnasta palautetaan valtuustoon uuteen käsittelyyn

Pihlajalinna Oyj               Pörssitiedote    12.10.2016 klo 16.45

Tervolan kunnanvaltuusto valitsi Pihlajalinnan kunnan sosiaali- ja terveyspalveluiden yhteistyökumppaniksi 8.9.2016 pitämässään kokouksessa. Tervolan kunnanhallitus päätti 10.10.2016 pitämässään kokouksessa palauttaa hankintapäätöksen uudelleen valtuuston käsiteltäväksi. Kunnanhallitus katsoi valtuuston päätöksen käsittelyyn osallistuneen esteellisiä päättäjiä.

Pihlajalinna arvioi päätöksen vaikutukset sen jälkeen, kun kunnanvaltuusto on käsitellyt asian uudelleen.

Juha Rautio, varatoimitusjohtaja, 040 828 1269

Pihlajalinna on yksi Suomen johtavista yksityisistä sosiaali- ja terveydenhuoltopalveluiden tuottajista. Yhtiö tuottaa sosiaali- ja terveydenhuollon palveluita yksityishenkilöille, yrityksille, vakuutusyhtiöille ja julkisyhteisöille ja tarjoaa palveluita niin lääkärikeskuksissa ja terveysasemilla, hammasklinikoilla kuin sairaaloissakin eri puolilla Suomea. Yhtiö tuottaa Dextra-brändin alla toimivissa yksityisissä lääkärikeskuksissa ja sairaaloissa muun muassa lääkärivastaanotto- ja erikoissairaanhoidon palveluita mukaan lukien päivystyspalvelut, monipuoliset kirurgiset palvelut sekä työterveyshuollon ja suun terveydenhoidon palvelut. Pihlajalinna-brändin alla Yhtiö tarjoaa julkisyhteisöille sosiaali- ja terveydenhuollon palveluntuotantomalleja, joiden tarkoituksena on julkisen ja yksityisen sektorin yhteistyönä tuottaa laadukkaita palveluita julkisrahoitteisen terveydenhuollon asiakkaille.