Pihlajalinna Oyj       Lehdistötiedote              3.8.2017 klo 11.00

Puolivuosikatsaus

Pihlajalinna Oyj julkistaa puolivuosikatsauksen kaudelta 1.1.–30.6.2017 torstaina 17.8.2017 klo 8.00. Puolivuosikatsaus on saatavilla yhtiön verkkosivuilla osoitteessa investors.pihlajalinna.fi.

Tilaisuus analyytikoille ja medialle

Pihlajalinna järjestää tuloksen julkistamistilaisuuden analyytikoille ja medialle torstaina 17.8.2017 klo 10.00 Kämp-hotellin Paavo Nurmi -kabinetissa, Pohjoisesplanadi 29, 00100 Helsinki. Osallistujia pyydetään ilmoittautumaan tilaisuuteen sähköpostitse osoitteeseen heidi.rainesalo@pihlajalinna.fi perjantaihin 11.8.2017 mennessä.

Siri Markula, viestintä- ja sijoittajasuhdejohtaja, 040 743 2177, siri.markula@pihlajalinna.fi

Pihlajalinna on yksi Suomen johtavista yksityisistä sosiaali- ja terveydenhuoltopalveluiden tuottajista. Yhtiö tuottaa sosiaali- ja terveydenhuollon palveluita yksityishenkilöille, yrityksille, vakuutusyhtiöille ja julkisyhteisöille ja tarjoaa palveluita lääkärikeskuksissa, terveysasemilla, hammasklinikoilla ja sairaaloissa ympäri Suomea. Yhtiö tuottaa Dextra-brändin alla toimivissa yksityisissä lääkärikeskuksissa ja sairaaloissa muun muassa lääkärivastaanotto- ja erikoissairaanhoidon palveluita mukaan lukien päivystyspalvelut, monipuoliset kirurgiset palvelut sekä työterveyshuollon ja suun terveydenhoidon palvelut. Pihlajalinna-brändin alla Yhtiö tarjoaa julkisyhteisöille sosiaali- ja terveydenhuollon palveluntuotantomalleja, joiden tarkoituksena on julkisen ja yksityisen sektorin yhteistyönä tuottaa laadukkaita palveluita julkisrahoitteisen terveydenhuollon asiakkaille.