Pihlajalinnan vuoden 2017 vuosikertomus julkaistu

Pihlajalinna Oyj       Pörssitiedote     13.3.2018 klo 16.30

Pihlajalinnan vuoden 2017 vuosikertomus julkaistu

Pihlajalinnan vuoden 2017 vuosikertomus on julkaistu yhtiön verkkosivuilla osoitteessa investors.pihlajalinna.fi. Vuosikertomus sisältää tilinpäätöksen, hallituksen toimintakertomuksen ja tilintarkastuskertomuksen. Lisäksi Pihlajalinna on julkaissut selvityksen hallinto- ja ohjausjärjestelmästä sekä selvityksen muista kuin taloudellisista tiedoista verkkosivuillaan osoitteessa investors.pihlajalinna.fi/corporate-governance.

Painettu vuosikertomus on saatavilla suomeksi viikolla 14, ja sen voi tilata sähköpostitse osoitteesta: vuosikertomus@pihlajalinna.fi.

Siri Markula, viestintä- ja sijoittajasuhdejohtaja, 040 743 2177, siri.markula@pihlajalinna.fi

Pihlajalinna on yksi Suomen johtavista yksityisistä sosiaali- ja terveydenhuoltopalveluiden tuottajista. Yhtiö palvelee yksityishenkilöitä, yrityksiä, vakuutusyhtiöitä ja julkisyhteisöjä, kuten kuntia ja sairaanhoitopiirejä. Pihlajalinna tuottaa yksityisissä lääkärikeskuksissa ja sairaaloissa muun muassa lääkärivastaanottopalveluita, erikoissairaanhoitoa, päivystyspalveluita, monipuolisia kirurgisia palveluita, työterveyshuoltoa ja hammashoitoa. Lisäksi yhtiö tarjoaa julkisyhteisöille innovatiivisia sosiaali- ja terveydenhuoltomalleja.