Boselta uusi VideoWave II -viihdejärjestelmä

Tv, kotiteatteri- sekä musiikkijärjestelmä samassa paketissa, 46 ja 55 tuuman koossa

Bose esittelee VideoWave® II -viihdejärjestelmän, uuden version käänteentekevästä tuotteestaan, jossa yhdistyvät teräväpiirtotelevisio, kotiteatterin äänentoistojärjestelmä ja musiikkijärjestelmä. Uutuus on mahdollista valita joko 55 tai 46 tuuman näytöllä. Uusia ominaisuuksia ovat mm. LED-taustavalaistu näyttö, sulavampi muotoilu ja päivitetty versio helppokäyttöisestä kaukosäätimestä.

Esittelyssä Bose® VideoWave® II
HDTV, kotiteatteri- ja musiikkijärjestelmä, kaikki samassa paketissa.

Katso esittelyvideo, lataa lehdistötiedote sekä -kuvia täältä .
Login: boseguest     password: v1deow4ve

Yrityksestä

Pilgrim Oy on vuonna 1995 perustettu toimialasitoutumaton yritysviestinnän asiantuntijaorganisaatio. Yhtiö on Darwin Oy:n osakkuusyritys, ja se tarjoaa asiakkailleen viestinnän kokonaistoimituksia joustavasti ja tehokkaasti. Pilgrimin toimisto sijaitsee Helsingissä Tehtaankadulla. Pilgrimillä on pitkäaikainen kokemus kaikilta yritysviestinnän ydinalueilta (mm. viestinnän strateginen suunnittelu, mediaviestintä ja -suhteet, viestinnän konsultointi ja koulutus sekä asiakasjulkaisut). Yhtiöllä on viestinnän erikoisosaamista usealta eri toimialalta ja viestinnän osa-alueelta (mm. kriisiviestintä, elokuvaviestintä ja sponsorihankinta).