ERIMOVER LIIKUNTAPALVELUKETJU TUO ENSIMMÄISENÄ SUP-HARJOITTELUN SISÄALTAISIIN

Erimover OyAb:n kehittämä 360° -konsepti yhdistää vesi- ja lattialiikunnan ilon uudella tavalla. SUP Fit ja SUP Balance myös talvikauteen huippu-surffaaja Timi Hellmanin ohjauksessa

360° -konseptin voima lähtee rakkaudesta liikuntaan, veteen ja ennakkoluulottomaan yrittäjyyteen. Yhtiön toimintaa ohjaa halu tarjota hyvää oloa ja elämyksiä mahdollisimman laajasti, ikään, kuntoon tai taitotasoon katsomatta.

“Tavoitteenamme on tuoda ihmisten arkipäivään uusia liikuntamuotoja ja parempaa hyvinvointia. Uskomme pääsevämme tähän tavoitteeseen tarjoamalla valikoiman alan parhaita lattia- ja vesiliikunnan palveluita sekä Suomen johtavien vesiliikuntaohjaajien vetämiä innostavia kursseja Erimover-liikuntapisteissämme.” kertoo Erimover OyAb:n toimitusjohtaja ja osakas Sonja Laurén.

”Kuntoilijat ovat jo pitkään toivoneet palveluvalikoimaan enemmän vesiliikuntaa, kuten lapsen kehitystä monipuolisesti kehittävää vauvauintia ja uima-altaissa ohjattuja SUP Balance ja Sup Fitness -tunteja. Tehostamme palvelutarjontaamme näillä laadukkailla palveluilla ja toivotan kaikki tervetulleeksi Erimover kuntopisteisiin nauttimaan entistä laajemmasta palvelukokonaisuudesta erityisillä ja erilaisilla Erimover-tunneilla,” jatkaa yhtiön operatiivinen johtaja, kouluttuja ja osakas Heidi Haimi.

Huippu-surffaaja ohjaa menestykseen

Vesiliikunnan erikoistuotteet SUP Fit ja SUP Balance lanseerataan uutuutena kevätkaudelle 2014. Allas-ohjatuilla SUP-tunneilla vahvistetaan syvälihaksia, tasapainoa ja voiman kehittymistä. SUP-kurssien kouluttajana toimii Suomen surffauseliittiin kuuluva entinen huippu-uimari ja pitkän koulutuskokemuksen omaava Erimover Ambassador Timi Hellman.

“Jokaisella on omat henkilökohtaiset tavoitteensa, joiden selkeä asettaminen ja seuranta johtavat onnistumiseen.

Aquamover -vesiliikuntatunnit auttavat saavuttamaan nämä tavoitteet. Pitkä koulutuskokemukseni, oma aktiivinen uinnin, purjelautailun, kite-surfingin, SUP:auksen ja surffaamisen harrastaminen, säännöllinen treenaaminen sekä jatkuva itsensä kehittäminen ovat asioita joita tulen jakamaan tunneillani,” Hellman kertoo.

Rekisteröityminen ja kurssivalikoimaan tutustuminen onnistuu www.erimover.com -verkkopalvelun kautta. Järjestelmä myös ohjaa hakijan iän mukaan oikeaan ryhmään.

Tavoitteena kansainvälistyminen

“Toimivan johdon ja sijoittajien panostus Erimover -brändin rakentamiselle tarjoavat kasvun mahdollisuudet nuorille naisyrittäjille, joilla on voimakas tahtotila kehittää Erimover-ketjun toimintaa myös kansainvälisille markkinoille. Erityisen vakuuttavaa on vesi- ja lattialajien yhtenäinen ja systemaattinen toteutusmalli. Uskon vahvasti osaamisen jakamiseen, mentorointiin sekä energisen ja ennakkoluulottoman johtamiskulttuurin luomiseen Suomessa,“ kertoo Erimover OyAb:n hallituksen puheenjohtaja ja osakas
Joakim Berndtsson.

Kutsumme sinut Espoon Keilaniemen Erimover-liikuntapisteeseen tutustumaan toimintakonseptiimme ja kokeilemaan mm. SUP Balance -allasharjoittelua Timi Hellmanin ohjauksella. Osoite: Keilaniemenranta 4.

Ilmoittautumiset: olli.ollila@pilgrim.fi

Erimover OyAb
Hallituksen puheenjohtaja, Joakim Berndtsson:
joakim.berndtsson@erimover.com / 0400 944 481
Toimitusjohtaja, Sonja Laurén:
sonja.lauren@erimover.com / 044 501 7685
Operatiivinen johtaja, Heidi Haimi: heidi.haimi@erimover.com / 050 3065105
Erimover Ambassador, Timi Hellman: timi.hellman@erimover.com / 050 3065105
www.erimover.com

Erimover OyAb:n toiminta ulottuu eri puolille Suomea. Aikuisten ja lasten vesi- ja lattialiikuntatunteja järjestetään jo alusta alkaen Helsingissä, Espoossa, Sipoossa, Porvoossa, Kotkassa, Tampereella ja Vaasassa. Erimover laajentaa toimintaansa vuoden 2014 kuluessa myös muualle Suomeen ja Viroon. Yhtiön budjetoitu liikevaihtotavoite vuodelle 2014 on 1,5 miljoonaa euroa, jolloin se työllistää Suomessa ja ulkomailla yhteensä 40 työntekijää.