Käyttäjälähtöinen liiketoimintatieto nyt sormiesi ulottuvilla

Perinteinen BI tarjoaa staattista tietoa – QlikView’n tieto on ajantasaista ja välitöntä. Ja se on ulottuvillasi myös iPadissä.

Business DiscoveryTM -ratkaisujen eli käyttäjälähtöisen Business Intelligencen johtavan kehittäjän QlikTechin QlikView on saatavilla iPadiin kuukauden sisällä. Mobiili sovellus tarjoaa käyttäjälle entistä kokonaisvaltaisemman BI-kokemuksen, jonka ansiosta hänellä on mahdollisuus päästä käsiksi ajantasaiseen tietoon ja analyyseihin ajasta ja paikasta riippumatta. QlikView’n uusi iPad-sovellus tarjoaa käyttäjälle mahdollisuuden ymmärtää liiketoimintaa aivan uudella tavalla – ajantasaisesti ja nopeasti. Se on myös joustava: analyyseja, tietolähteitä ja visualisointia on mahdollista mukauttaa liiketoiminnan muuttuviin tarpeisiin.

Yksi lisenssi, monta järjestelmää

Business Discovery -kokemus iPadilla on samanlainen kuin tavallisella pöytätietokoneella tai kannettavalla, tarjoten todellisen järjestelmäriippumattoman käyttäjäkokemuksen mahdollistaen tehokkaan toiminnan ajasta ja paikasta riippumatta. Tiedonhaun voi aloittaa tavallisella pöytäkoneella ja jatkaa iPadillä täsmälleen samassa sovelluksessa. QlikView-lisenssi toimii niin toimistolla, kannettavalla kuin mobiilistikin, joten QlikView-sovelluksen käytön laajentaminen mobiililaitteisiin ei aiheuta käyttäjälle ylimääräisiä kustannuksia.

Toimiva ja turvallinen

QlikView’n iPad-sovelluksen palvelinarkkitehtuuri on suunniteltu yritysten tarpeita vastaavaksi ja sen avulla organisaatiot voivat kontrolloida järjestelmän käyttöä. Kuluttajien toive helppokäyttöisestä kosketuksella toimivasta liittymästä toteutuu, koska QlikView’n iPad-sovellus toimii HTML5-pohjaisessa käyttöliittymässä Safari-nettiselaimella. Sovellukseen tiedot haetaan yrityksen omalta palvelimelta, jolloin vältytään tietojen tallentamiselta laitteeseen sekä erillisten maksullisten sovellusten (App Store) hankkimiselta.

– Olen ylpeä tuotekehityksestämme, sillä QlikView toimii iPadillä aivan loistavasti. Erityisesti monivalinnat ja porautumisominaisuudet ovat onnistuneet hyvin, toteaa QlikTechin maajohtaja Jarmo Rajala.

Esimerkkisovelluksia voi testata iPadillä osoitteessa: http://demo.qlikview.com/.

QlikTech Finland Oy
Maajohtaja Jarmo Rajala
Puh: 040 530 0384
jarmo.rajala@qliktech.com

##

QlikTech

QlikTech on johtava yritys Business Discoveryssa eli käyttäjälähtöisessä Business Intelligencessä.

Yhtiön tehokas ja helppokäyttöinen Business Discovery -ratkaisu yhdistää perinteiset BI-ratkaisut ja erilliset toimistosovellukset. QlikView Business Discovery -alusta mahdollistaa intuitiivisen käyttäjälähtöisen analyysin, joka ei enää vie kuukausia tai vuosia, vaan tuloksia saadaan jo muutamassa päivässä tai viikossa. QlikTechin assosiatiivisen hakuteknologian avulla käyttäjät voivat tutkia tietoja vapaasti, eikä käyttäjä ole kahlittu tietylle ennalta määrättyjen kysymysten reitille.

QlikView Business Discovery toimii olemassa olevien BI-sovellusten kanssa, tarjoten niihin uusia ominaisuuksia.

QlikTechin pääkonttori sijaitsee Radnorissa, Yhdysvaltojen Pennsylvaniassa ja yhtiön toimipisteet yli 100 maassa palvelevat yli 18 000 asiakasta.