Raindance Select – valinnan vapautta suihkuusi

Ihmisten käsitykset täydellisestä suihkusta vaihtelevat. Hansgrohe-yhtiön perustanut Hans Grohe halusi tuoda suihkut kaikkien ulottuville. Hänen pojanpoikansa Richard Grohe taas pyrkii vastaamaan nykyajan kuluttajien yksilöllisiin tarpeisiin. Uusissa Raindance Select suihkuissa yhdistyvät tyylikkyys ja intuitiivinen käyttökokemus.

Hansgrohen suihkuasiantuntijat kehittivät Raindance Select Showerpipe 360 -suihkusysteemin yhdessä arvostetun Phoenix Design studio -suunnittelutoimiston kanssa. Uudessa suihkujärjestelmässä yhdistyvät yläsuihku, käsisuihku ja termostaatti.

Showerpipe sopii erityisesti niille, jotka haluavat nauttia käsisuihkun tarjoamasta joustavuudesta luopumatta kuitenkaan suuren yläsuihkun luomasta sateenkaltaisesta tunteesta. Showerpipe on helppo asentaa ja integroitu termostaatti mahdollistaa veden lämpötilan säätelyn helposti ja turvallisesti. Kaikkiin Raindance Select showerpipe –järjestelmiin kuuluu käsisuihku.

Yksi Raindance Select tuoteperheen mielenkiintoisimmista uutuuksista on Raindance Select Showerpipe 360. Siinä yhdistyvät korkealaatuinen viimeistely, pehmeät muodot sekä eleganssi ja hillitty ylellisyys. Tasaisen, 360 millimetriä leveän yläsuihkun AirPower-suihkusateen alla on mukava liikkua. Myös uusi, helppokäyttöinen Ecostat Select -termostaatti on muotoilultaan ainutlaatuinen ja toimii samalla myös kätevänä hyllynä suihkutarvikkeille.

Suihkukokemuksen säätely on nyt entistä helpompaa uudella Raindance Select 150 -käsisuihkulla. Tuotekehittelyssä keskityttiin käyttömukavuuteen. Lopputuloksena oli pehmeän virtaviivainen, moderni suihku, jota on mukava pitää kädessä sekä “Select”-nappi, jonka avulla veden painetta voi kontrolloida helposti. Itselle sopivimman tason valitseminen onnistuu yhdellä napin painalluksella.

150 millimetrin levyinen, ilmaa ja vettä sekoittavalla AirPower-teknologialla varustettu suihkupää on saatavilla myös Hansgrohen EcoSmart-teknologialla. EcoSmart-teknologian avulla veden kulutus voidaan laskea noin yhdeksään litraan minuutissa. Veden- ja energiankulutus on pienempi tavallisiin suihkuihin verrattuna. Raindance Select 150 käsisuihku on saatavilla kokonaan kromisena tai kromin ja valkoisen yhdistelmänä.

Lisätiedot ja tuotekuvat:

Mariam Rguibi
Pilgrim Oy
mariam.rguibi@pilgrim.fi

Hansgrohe SE

110-vuotisen historiansa aikana Saksan Schiltachista käsin johdettu Hansgrohe on saavuttanut edelläkävijän maineen saniteettialan johtavana teknologiaan ja muotoiluun liittyvien innovaatioiden kehittäjänä. Suihkuillaan, kalusteillaan ja suihkujärjestelmillään Hansgrohe luo alkuperäiset tuotteet, jotka tekevät kylpyhuoneesta toimivamman, mukavamman ja kauniimman. Vuonna 2011 yhtiön liikevaihto oli 764 miljoonaa euroa. Hansgrohe työllistää tällä hetkellä noin 3.300 työntekijää, joista kaksi kolmasosaa työskentelee Saksassa ja loput eripuolilla maailmaa.