Starbucks-kokemus koko Suomen ulottuvilla

Starbucks Bottled Frappuccino® on kahvielämys, joka on helppo ottaa mukaan vaikka kesäpiknikille.

HELSINKI, Finland; 10. toukokuuta 2012 – Starbucks (Nasdaq: SBUX) laajentaa Starbucks Bottled Frappuccino® kylmien kahvijuomien saatavuutta koko Suomeen. Starbucks Bottled Frappuccino® -juomat ovat helposti mukaan otettavia pehmeän makuisia hemmottelujuomia, joita voi nauttia mihin tahansa aikaan päivästä. Frappuccinot löytyvät elintarvikemyymälöiden kylmäosastoilta kautta maan.

Ready-to-drink-juomien tuominen markkinoille laajemmin ja uuden Vanilla-makuvaihtoehdon lanseeraus lunastavat Starbucksin lupauksen tarjota ainutlaatuinen korkealaatuinen kahvikokemus yhä laajemman yleisön saataville. “Olemme innoissamme, että voimme laajentaa suomalaisten kuluttajien mahdollisuutta nauttia Starbukcs-kokemuksesta”, kertoo Jeff Hansberry, Starbucksin Channel Development -osaston johtaja.

”Tunnistamme mahdollisuuden kehittää ja kasvattaa ready-to-drink kahvien markkinaa Suomessa samalla tavalla, miten olemme tehneet sen kahvinystävien kanssa ympäri Eurooppaa.”

Kahvilatuotteidemme innostamina valmistetut Frappuccinot ovat täydellinen tapa nauttia viileästä kahvihetkestä missä vain ja milloin vain. Kaikki Starbucks ready-to-drink-tuotteet on valmistettu korkealaatuisesta 100% Reilun kaupan Starbucks arabica -kahvista ja maidosta. Kun lähettyvillä ei ole Starbucks-kahvilaa, tarjoavat Starbucks Frappuccino -juomat kaipaamasi Starbucks-hetken.

Starbucks Bottled Frappuccino® kylmiä kahvijuomia on saatavilla kolmea eri makua:

-       Starbucks Bottled Frappuccino® Coffee: Vähärasvainen kahvijuoma on sekoitus Reilun kaupan Starbucks-kahvia ja maitoa sekä ripaus makeutta.

-       Starbucks Bottled Frappuccino® Mocha: Vähärasvainen kahvijuoma on sekoitus Reilun kaupan Starbucks-kahvia ja maitoa sekä suklaista mokkaa.

-       Starbucks Bottled Frappuccino® Vanilla: Vähärasvainen kahvijuoma on sekoitus Reilun kaupan Starbucks-kahvia ja maitoa vaniljauutteella maustettuna.

Arla Foods on Starbucks Bottled Frappuccino -juomien valmistaja ja jakelija.

Lisätietoja ja tuotenäytteet:
Anu Virtanen
Pilgrim Oy
anu.virtanen@pilgrim.fi

Starbucks

Starbucks on jo vuodesta 1971 sitoutunut toimimaan eettisesti hankkiessaan ja paahtaessaan korkealaatuista arabica-kahvia. Tänään yhtiö on mailman johtava erikoiskahvin paahtaja ja jälleenmyyjä, jolla on kahviloita ympäri maailmaa. Järkkymätön sitoutumisemme parhaan mahdollisen laadun tavoitteluun on avain ainutlaatuisen Starbucks kokemuksen tuottamiseen kaikille asiakkaillemme jokaisen kahvikupillisen mukana. Jaa kokemus vierailemalla kahviloissammme tai sivuillamme osoitteessa www.starbucks.com tai www.starbucksonthego.com.

Arla Foods

Arla Foods, jonka pääkonttori sijaitsee Tanskassa, on yksi Euroopan suurimmista maitotuotteiden valmistajista. Arla Foods valmistaa, jakelee ja markkinoi Starbucksin ensiluokkaiset kahvijuomat. Lisätietoja Arlasta http://www.arla.com.