SuccessFactors edelläkävijä IDC:n Integrated Talent Management MarketScape -raportissa

SAP-yhtiö ja globaalien pilvipalveluyhtiöiden johtava ohjelmistoyritys SuccessFactors valittiin alansa edelläkävijäksi kaikissa neljässä IDC:n Integrated Talent Management MarketScape -raportissa.

IDC:n arvioimat osa-alueet ovat Recruiting, Learning, Compensation ja Performance Management in Integrated Talent Management.

Tiedote löytyy kokonaisuudessaan liitteenä englanninkielisenä.

Annamme mielellämme lisätietoja!

Ystävällisin terveisin,
Anu Virtanen
SuccessFactorsin Suomen viestintätiimi
anu.virtanen@pilgrim.fi
+358 40 717 9019

SAP-yritys  SuccessFactors  valitsi huhtikuussa Suomen Edelmanin affiliaattitoimisto Pilgrim Oy:n tukemaan Suomen viestintää ja PR:ää. Pilgrim vastaa jatkossa SuccessFactorsin viestinnästä ja mediasuhteista paikalisesti.
Amerikkalainen SuccessFactors on kasvanut nopeasti vuosi toisensa jälkeen dynaamisilla pilviteknologiaan perustuvilla Business Execution Software -palveluillaan. SuccessFactorsin tultua osaksi SAP:a se jatkaa liikevaihtonsa voimakasta kasvattamista.

Yrityksestä

Pilgrim Oy on vuonna 1995 perustettu toimialasitoutumaton yritysviestinnän asiantuntijaorganisaatio. Yhtiö on Darwin Oy:n osakkuusyritys, ja se tarjoaa asiakkailleen viestinnän kokonaistoimituksia joustavasti ja tehokkaasti. Pilgrimin toimisto sijaitsee Helsingissä Tehtaankadulla. Pilgrimillä on pitkäaikainen kokemus kaikilta yritysviestinnän ydinalueilta (mm. viestinnän strateginen suunnittelu, mediaviestintä ja -suhteet, viestinnän konsultointi ja koulutus sekä asiakasjulkaisut). Yhtiöllä on viestinnän erikoisosaamista usealta eri toimialalta ja viestinnän osa-alueelta (mm. kriisiviestintä, elokuvaviestintä ja sponsorihankinta).