Tivoli Sariola tuo koko perheen hauskanpitopaikan kaupunkiin

Tivoli Sariolan 15 paikkakuntaa kattava kiertue viihdyttää turkulaisia vapun kunniaksi pidennetyin aukioloajoin ja Idols-voittajan voimin 26.4.–6.5. Hauskuuden ja hattarantuoksun lisäksi Sariola tuo mukanaan kaksi uutta erityisesti perheille suunnattua laitetta.

Tivoli Sariolan 124. kiertue tuo iloisen tunnelman ja koko perheelle suunnatun hauskanpitopaikan kaupunkiin. Kesän 2012 ohjelmaan kuuluu 15 kaupunkia, joissa tivolihuveja ei muutoin ole tarjolla. Kauden uutuuslaitteet sekä lippupaketti kutsuvat tivolivieraat hauskanpitoon koko perheen voimin.

– Kummitusjuna ja Merirosvolaiva ovat haluttuja ja kauan odotettuja klassikoita, jotka palaavat tivoliimme laajentaen jo varsin kattavaa laitevalikoimaa. Uudet laitteet kuvastavat myös uuden perhepaketin teemaa; molemmat laitteet sopivat koko perheelle, kertoo Tivoli Sariolan kehitysjohtaja Ville Sariola.

Suuri Merirosvolaiva on Suomen ainoa pyörillä kulkeva laiva. Se nousee yli 15 metrin korkeuteen keinahduksillaan. Kummitusjuna on yhdessä kuljetusyksikössä kulkeva laite, joka on valmiiksi rakennettuna 20 metriä syvä ja 14 metriä leveä. Kummitusjunassa kuljetaan kahden – kolmen hengen vaunuissa jännittävissä tunnelmissa. Alle 120 cm pitkät lapset pääsevät uusiin laitteisiin aikuisen seurassa. Uutuuksien lisäksi Tivoli Sariolan laitevalikoimassa on yli 20 ajolaitetta.

Yllätysetuja perhepaketilla

Turun vapputivoli avaa Kupittaalla torstaina, jolloin Ingmanin Elmeri-maskotti jakaa lapsille ilmapalloja. Perjantain tivolipäivän kruunaa Idols-voittaja Martti Saarinen, joka esiintyy alueella klo 19.00. Vapputivoli on avoinna pidennetyin aukioloajoin vappuaattona 30.4. klo 12–22 ja Vapun päivänä 1.5. klo 10–20. Lauantaina 5.5. vietetään Elmeri-perhepäivää, jolloin Elmeri-jääkarhumaskotti seikkailee tivolikentällä ja tarjolla on jätskitarjouksia sekä arvontoja.

Tivoli Sariola tarjoaa kauden uutuutena perhepaketin, joka sisältää kaksi päiväranneketta, sarjalipun sekä yllätysetuja tivolin muihin palveluihin, kuten onnenpeleihin ja eri myyntipisteisiin.[1]

– Toimintamme päämääränä on panostaa koko perheen yhdessäoloon ja viihtyvyyteen. Hauskanpidon ohella asiakkaiden turvallisuus on meille kunnia-asia, mistä ei tingitä missään olosuhteissa. Hymyt, iloinen mieli ja naurunkiljahdukset ovat osoituksia meille tärkeän tehtävän onnistumisesta.

Turun jälkeen tivoli jatkaa Kuopioon 11.5.–20.5.

Ville Sariola
Kehitysjohtaja
ville.sariola@tivolisariola.fi
www.tivolisariola.fi

Tivoli Sariola on perheyritys, jonka toiminnassa on mukana kolme eri sukupolvea. Tivoli Sariola tarjoaa hauskoja hetkiä ja ikimuistoisia elämyksiä yli 120 vuoden kokemuksella sellaisilla Suomen paikkakunnilla, missä tivolihuveja ei normaalisti ole. Vuonna 2012 kiertueemme kattaa 15 paikkakuntaa ja työllistää kesän aikana 45–50 henkilöä. Tarkempi kiertueaikataulu osoitteessa www.tivolisariola.fi.

[1] Perhepaketti ja rannekkeet eivät ole myynnissä vappuaattona ja -päivänä.